Pachetele cu ciuperci, alias traistute :)

Aveam chef de ceva gustari si m-am oprit asupra acestor pachetele pe care le fac demult, bineinteles cu variatiuni pe aceeasi tema.                                                                                         Am pregatit in graba ingredientele si m-am apucat de treaba. (Nu le-am pozat fiindca nu eram hotarata, mi-a venit ideea mai tarziu. :)  Asadar, iata  lista!                           

Ingrediente:                                                                                                                                       400 grame foietaj;                                                                                                                           400 grame ciuperci;                                                                                                                           o ceapa potrivita;                                                                                                                              3    catei de usturoi ;                                                                                                                           2 linguri ulei masline;                                                                                                                   piper, cimbru, sare-dupa gust;                                                                                                           verdeata: patrunjel, marar dupa gust

Mod de preparare:

Se curata si se toaca marunt ciupercile, la fel  ceapa si usturoiul. Se soteaza ceapa si usturoiul 2 minute, apoi se adauga ciupercile, sarea, piperul, cimbrul, verdeata mai la urma si se lasa pana se evapora apa, iar ciupercile s-au patruns bine. Se ia cratita de pe foc si ciupercile se scot intr-un castron cu spumiera, scurgandu-se uleiul. Se taie foietajul in patrate cu latura de  8 cm si pe fiecare patrat se pune o lingura cu ciuperci in mijloc… fiindca intre timp mi-a venit ideea sa le dau forma de traistute, nu de pachetele:))

                                                          

         Apoi le-am strans ca pe un saculet,  le-am legat frumos cu codite de ceapa verde si le-am asezat in tava captusita cu hartie de copt. Le-am introdus in cuptorul preincalzit la 180 de grade lasandu-le la sauna cam 20 de minute.

                                                                                                                                                          N-am avut timp de aranjamente deosebite, fiindca sacii mei au fost usor de dus la gura, dar  lumea din jur a zis la unison ca „sunt saci cu greutate” si tre’ sa-i umplu din nou!

                                                                                                             

Repede si bun, in post, dar si la un picnic!

Pofta buna!

2 thoughts on “Pachetele cu ciuperci, alias traistute :)

Lasă un răspuns

