Stiuca la cuptor

Se apropie Floriile si daca aveti din intamplare o stiuca, n-ar fi rau sa o pregatiti asa cu am pregatit-o eu pe aceasta care era pastrata pentru proiectul”stiuca umpluta”. Dar cum nu e intotdeauna dupa cum se pregateste ci mai e si dupa cum se nimereste, o sa va arat cum am nimerit-o eu de aceasta data. Nu mai zabovesc fiindca ne prind Floriile cu stiuca nefacuta:))

Ingrediente:
1 stiuca, asa cam la un kg.(eu am avut in punga si-un puiut de salau)-am asezat-o dupa spalare direct in tava, putin curbata, ca nu avea loc altfel)
o lamaie mare
o ceapa mare
un morcov mare
un ardei rosu
2 foi de dafin
cateva boabe ienibahar
amestec de 5 condimente pentru peste
sare, piper dupa gust
4 linguri ulei de masline
busuioc verde, patrunjel verde, intre timp am cules si niste cimbru…
o cutie cu ciuperci ( nu apare in poza de grup, atunci se aducea din beci)
mujdei, de usturoi-nepozat, apare la vremea cand e facut din 3 catei de usturoi;

Mod de preparare:

Se toaca  ceapa pestisori, morcovul rondele, ardeiul rotund, lamaia rondele, verdeata marunt, am pastrat pentru ornat.

 

 

 

 

 

 

Apoi am pus putin ulei( 2 linguri) si am completat cu supa de legume. Am dat la cuptor la 200 de grade cam 20 de minute, am verificat si intors pestele dupa vreo 12 minute.In acest timp am calit ciupercile din cutie cu restul de ulei trei minute si le-am amestecat cu mujdei.

 

 

 

 

 

 

Am scos pestele de la cuptor, l-am asezat pe platou, am ornat cu lamaie si morcoveii din tava cu peste, am asezat si ciupercutele langa si gata cina!

 

 

 

 

 

 

Bine ca am avut si bere,un deliciu si- o placere!

Pofta bunaaa!

Lasă un răspuns

