Rulada din piept de pui cu spanac

Ruladele aperitiv au devenit atat de familiare pentru noi de la un timp, incat exista saptamanal pe masa noastra un anume fel de rulada, fie ca e cu carne sau nu. Astazi vreau sa va prezint o rulada foarte gustoasa si sanatoasa pe care am incropit-o rapid, mai mult a stat la sauna, in cuptor, decat pe masa de pregatire.                                                                      Ingrediente:

2 piepti mari de pui                                                                                                                             300 grame spanac oparit                                                                                                                     un gogosar murat feliat                                                                                                                  100 grame cascaval ras                                                                                                                      3 foi dafin                                                                                                                                              bucati de telina murata feliata (optional)                                                                                   100 grame cascaval ras                                                                                                                       piper, sare, cimbru, dupa pofta si gust                                                                                             o cana de vin alb, eu nu am avut si am pus rosu                                                                              boabe de piper ,  cimbru si oregano de pus in tava                                                                         3 linguri de ulei de masline sau floarea soarelui                                                                            O legatura patrunjel  pentru decor                                                                                                                                                                 Mod de preparare:                                                                                                                         Se bate pieptul de pui cu ciocanelul de snitele. Dupa bataia, ce e drept, nemeritata, le-am asezat unul in continuarea celuilalt petrecandu-le unul peste altul cam trei cm. ca sa iasa o rulada mai lunga, mai bine asa, decat sa lucrez cu doua:)) Peste carne am intins cu o spatula spanacul astfel incat sa fie uniform si sa acopere suprafata pieptului. Peste spanac am asezat felii de gogosar, telina murata( pot fi ciuperci  din conserva in locule ei) am piperat un pic.  La final am adaugat si cascavalul ras avand grija sa-l distribui pe toata suprafata ruladei deoarece acesta e ca un liant ce va tine bine rulada sa nu se desfaca.Se ruleaza, se acopera cu folie de aluminiu alimentara si se aseaza in tava alaturi de foile de dafin, vin, ulei boabe de piper, cimbru, oregano (ce doriti si poftiti!) Se tine la cuptor cam 40 de minute, la inceput la  220 de grade, apoi redus la 180 in ultimele 15 minute.Se scoate din cuptor si se inlatura folia, daca doriti mai bronzat il mai bagati dezbracat 5 minute fiindca nu e pudicel:)) Eu asa am facut si cand l-am scos  avea un bronz de invidiat!Ca sa nu-l usture pielea l-am acoperit cu patrunjel tocat si ne-a fost tare greu pana l-am taiat, fiindca avea un aspect… nu degeaba l-am invidiat:)) Mai de-aproape e si mai apetisant…In sfarsit si feliat !Se poate face , bineinteles si numai dintr-un singur piept, cantitatile sunt reglabile, usor de ajustat…se serveste cu garnituri dupa dorinta dar si ca aperitiv, noi il preferam pentru pachet in locul mezelurilor pline de euri, pofta buna!

4 thoughts on “Rulada din piept de pui cu spanac

    1. Asa este, Any, nici nu cred ca mai stiu cate feluri de rulade am crosetat in viatza mea, ar fi interesant sa fac o arhiva a ruladelor din toate timpurile:))

      1. Dau, dau si ies ruladele pe banda…tocmai e gata una cu cirese:))
        Am zis initial sa fie prajitura, dar m-am gandit si la pachet si a iesit tot rulada fiindca se impacheteaza usor!

Lasă un răspuns

