Rulouri de macrou in bacon

Azi m-am   gandit sa mancam la cina ceva ce nu necesita multa munca si am ales sa pregatesc ceva usor din toate punctele de vedere: sa se pregateasca repede( fiindca nu prea aveam chef de stat la cratita, prea am stat in weekend!) dar sa fie si usor digerabil, este prea cald… Asa se face ca am ales aceste rulouri .

Ingrediente:       felii de bacon, fileuri de macrou, ( cate bucati doriti sa executati in functie de numarul portiilor) o lamaie, salata verde si ce mai doriti la garnitura.

 Mod de preparare:                                                                                                                        E simplu  ca „buna ziua”, nici nu o sa va vina sa credeti! Se aseaza pe o planseta felii de bacon, iar deasupra fileuri subtiri de macrou si apoi se ruleaza.

Rulourile astfel formate se aseaza intr-o tava pe hartie de copt si se dau la cuptor preincalzit 10 minute la 220 grade.Se rumenesc usor. Se scot si se aseaza pe platoul de servit alaturi de salata verde cu lamaie ( morcovul face parte din decor) dar noi le servim si alaturi de salata de fasole rosie boabe. Sunt pur si simplu delicioase! La mesele festive le asezam alaturi de alte antreuri si dau bine in combinatie cu alte pregateli de gen.Nu am pozat prea mult, v-am spus ca-i lipsa chef , dar nici nu era nevoie, prea simplu, dar gustos, va asigur, pofta buna, ziceti pan’ la cinci si ruloule-s aici!!

Lasă un răspuns

