Chec aperitiv cu de toate…

Am zis deja ca ma preocupa in permanenta pregatirea gustarilor pe care sa le putem lua si la pachet, asigurandu-ma astfel ca stiu ce mananc, deci sanatos, fiindca asta vreau pentru familia mea. O prietena de forumit, Nicoleta, ne-a  impartasit o reteta simpla de chec aperitiv pe care  imi place sa-l” crosetez” ori de cate ori se aduna prin frigider oarece resturi ce nu mai prezinta interes culinar, dar sunt inca in garantie:)) si le pot recicla prin acest minunat chec ce se mananca bine si aduce economii la casa omului. Incep sa  depan ghemul crosetatului…

Ingrediente:                                                                                                                                                                        Acest chec are o reteta usor de memorat deoarece se jongleaza cu paritatea1/1/1-adica la un ou o lingura smantana si o lingura cu varf de faina. Cantitatea facuta este in functie de cum apreciaza fiecare marimea tavii in care vrea sa coaca si bineinteles de nevoile familiei si numarul persoanelor, etc… Eu am copt in 3 tavite micute de unica folosinta fiindca am si daruit din el si am folosit :                                                                                                                 6 oua                                                                                                                                                       6 linguri cu varf de faina                                                                                                                      6 linguri smantana integrala( e in cana gradata fiindca eu o iau de la o branzarie taraneasca) 200 grame cascaval                                                                                                                              200 grame salam Victoria, sau sunca                                                                                                200 grame masline negre si verzi, pentru diversitate de culori                                                   200 grame branza de oi                                                                                                            verdeata, sare, piper                                                                                                                            1/2 lingurita praf de copt (reteta nu prevedea, dar eu am pus multa umplutura si am adaugat un pic)                                                                                                                                      ulei pentru uns tava Mod de preparare:                                                                                                                          Se amesteca  bine ouale cu un pic de sare si faina cernuta cu praful de copt.Se adauga smantana putin cate putin amestecandu-se pe mai departe pana se omogenizeaza bine totul.Se toaca marunt maslinele, sunca si verdeata, branza si cascavalul se rad pe razatoarea mare.Se adauga ingredientele tocate in compozitia cu oua si  se amesteca usor. Se pune apoi piper, sare dupa gust, atentie si ingredientele de umplutura sunt sarate!Se toarna compozitia in forme unse, eu am impartit totul in trei tavite, atentie nu le umplem fiindca o sa creasca. Se coc in cuptor preincalzit la 180 de grade, timp de 20- 25 minute, se face testul scobitorului cand s-au bronzat frumos.Iata-le dupa sedinta de bronzat…Goale, golute:))Pur si simplu… atacat!A fost atac de aparare impotriva foamei napraznice, nu mai e timp de analize, razboiul cu foamea e greu se descris, mai bine… poftiti la o portie!Ii sta bine in compania rosiutelor…Da cum nu-i sta lui bine!Pofta buna!

4 gânduri despre „Chec aperitiv cu de toate…

  1. Am tot citit prin alte parti retete de chec aperitiv si mi se pareau complicate.Astazi pentru prima data mi se pare totul simplu si imi propun sa-l fac. Doar tu, gela esti divina:)

Lasă un răspuns

