Salata de macrou cu varza

E cald, freamata totul in jur si stam mai mult pe-afara, prin parcuri si gradini, mai putin pe langa cuptoare, iar focul ne place mai mult cand facem gratare, bineinteles tot la aer. Din acest motiv am dezgropat  retetele simple, ce nu necesita foc si nici timp, nelaborioase, dar gustoase!                                                                                                                                                                                 Cea despre care tocmai vreau sa va povestesc e una dintre ele, fiindca repede se face si ne si place.  Gata, ma apuc de prezentat     personajele:))                                                                Ingrediente:                                                                                                                                    Fileuri de macrou in ulei-2 conserve                                                                                               o varza  mica alba                                                                                                                             un ardei kapia                                                                                                                                      2 rosii medii                                                                                                                                           o conserva porumb dulce (200grame )                                                                                            o legatura marar                                                                                                                                zeama de la o lamaie                                                                                                                            o ceapa rosie medie                                                                                                                            sare, piper, dupa gust                                                                                                                        2 fire ceapa verde

     Mod de preparare:                                                                                                                          E atat de simplu si usor de facut…tocam ceapa solzisori, apoi  ceapa verde, rosiile cubulete, ardeiul eu l-am tocat in  inele rotunde in partea mai ingusta si partea cu diametrul mai mare le-am taiat (inelele)  in doua, varza fideluta, n-am uitat de marar fiindca e preferatul meu. Fileurile de macrou le-am tocat si pe ele dupa ce le-am scurs bine de ulei.Am desfacut si conserva de porumb si apoi am inceput sa le asez in castron in straturi alternative, amestecand usor cu doua furculite.  Frumos amestec!      Am asezonat cu zeama de lamaie,  ulei din conserva, sare si piper si am mancat cu pofta. Care pofta, vrem sa va molipseasca si pe voi.              Asadar, sa aveti pofta!

2 thoughts on “Salata de macrou cu varza

  1. Nu am avut timp sa te vizitez cateva zile si constat ca blogul tau devine din ce in ce mai atragator. M-as infige si eu la salata asta fiindca nu contine filozofii:))

Lasă un răspuns

