Rulada cu crema de branza si cirese

Da, fac rulade toata ziua buna ziua, am zis si ma tin de cuvant! Am dat 20 de lei in piatza pe un kg. de cirese fiindca nu am rezistat ispitei,  desi stiam ca nu-s romanesti…pe drumul de la piata- acasa incercam sa -mi reactualizez mental reteta de prajitura cu cirese/visine, fiind convinsa ca pe aceea o voi face. Cand m-am apucat de lucru, numai rulada cu cirese vedeam in fatza ochilor si a iesit, bineinteles- rulada! No, acuma, n-oi fi Io mama ruladelor, dar le fac, recunosc…mi s-a dat mana si merge ca robotu’ cand zic „rulada” apar toate la indemana si se infasoara de la sine totul, ca in retetele prezentate aici  si aici. Deci, nu mai enumar ingredientele, totul e la fel ca la retetele precedente, doar ca la crema adugam ca si fructe ciresele curatate de samburi, in locul fructelor din retetele de la acele postari.     Asadar, am copt blaturi, le-am rulat intr-o inertie voioasa fiindca abia asteptam finalul, am pregatit crema , le-am umplut, de data asta am glazurat si iata si vedetele capitolului de astazi din seria rulade dulci…Detaliu amanuntit destinat sa te invite la poftit!Mai mult a durat sedinta foto decat invartitul ruladelor,  parol !                                                Pofta buna si duminica placuta!

One thought on “Rulada cu crema de branza si cirese

  1. O, la, la…ce mi-am facut intrand aici! Mi-era dor sa cotrobai prin sertarele tale si m-am pricopsit cu-o pofta…
    Abia astept sa vad cu ce vei umple urmatoarea rulada, esti tare de tot!

Lasă un răspuns

