Spuma din capsune si albus

E vreme rea cu furtuni si ploi si vremurile-s si mai tulburi. Caravanele cu cohorte de insi infruptati din ciolan ma agaseaza groaznic cu promisiunile lor mincinoase si simt nevoia sa stau cat mai departe de lumea dezlantuita. Gradina mea  e ca un colt de rai in care uit de neputinta schimbarii. De acolo am cules capsune proaspete pe care am vrut sa le consumam intr-un dulce neprelucrat termic (proaspete am mancat multe, multe in fiecare zi) si asa am ajuns la spuma aceasta a carei reteta exista in memoria mea din copilarie. E foarte simplu de facut, asa ca dupa ce mi-am spalat capsunelele culese dupa ploaie, am trecut la fapte.

Ingrediente:                                                                                                                                     o cana de zahar  (de 250 ml. )                                                                                                           o cana ( aceeasi) plina cu capsune                                                                                                    2 albusuri de ou proaspat                                                                                                                    Mod de preparare:                                                                                                                         Se amesteca si se mixeaza bine albusurile cu zaharul.  Se taie si se adauga capsunele peste spuma de albus.Se mixeaza iarasi pana se maruntesc bine capsunele, dar nu de tot, noua ne place sa mai gasim cate-o faramita prin spuma, asa ii savuram si mai bine aroma inconfundabila. Consistenta spumei obtinute ar trebui sa arate cam asa…Din acest moment o asezam in cupe, pahare dupa cum dorim,  avem inspiratie si timp, fiindca pofta ne da ghes, aerul din jur e capsunat rau:))                                                                 Iata cupele facute la repezeala pentru a avea timp sa se raceasca putin la frigider pana la cina…Dupa ele au urmat acestea…O portie gata racita pentru voi…Sau poate vreti motzata:))Pofta buna, dragilor si nu uitati, chiar e vremea capsunelor!

Lasă un răspuns

