Clatite umplute cu pateu si ciuperci

Astazi este Inaltarea si am hotarat sa ma inalt prin tot ce fac, evident ca mi-am dorit mai mult si mai mult o inaltare sufleteasca. A fost pentru mine  o zi plina, cu de toate si toate au fost frumoase. Printre toate lucrurile frumoase facute special pentru aceasta zi, am pregatit si aceste clatite cu umplutura sarata, constand in pateu de ficat de porc home-made si ciuperci din conserva. Dar sa va povestesc si cum le-am facut…mai intai am dat viata clatitelor pregatind compozitia lor exact ca si aici doar ca le-am facut mai groase, se vede in imaginea asta facuta pe intuneric, deh, ne-au invadat norii:)Pentru umplutura am avut nevoie de: pateu de ficat (eu l-am preparat cu o seara inainte din ficat de porc) voi puteti sa-l si cumparati si o cutie de conserva de ciuperci. Procedeul e simplu, ca la orice clatita. Se intinde  pateul pe clatita, se niveleaza, apoi se aseaza si ciupercile.

Se ruleaza si se da la rece cel putin o ora.

Eu am taiat-o de data asta ca pe rulada fiindca am avut nevoie de mai multe portii.Am asezat-o pe  diverse platouri:Mai de-aproape…Pentru mine clatita este o generoasa fiindca ma lasa sa o umplu cu ce doresc si imi ofera de fiecare data alt gust, alta savoare si pofta de a o pregati si umple din nou cat de curand. Pana la urmatoarea clatita umpluta cu te miri ce , pofta buna,  prietene, oriunde vei fi!

Cristos s-a inaltat!

4 thoughts on “Clatite umplute cu pateu si ciuperci

    1. De fiecare data cand fac clatite le umplu pe unele cu ceva dulce si pe altele cu ceva sarat.Impusc doi iepuri…Desi le mancam la aceeasi masa, nu se aseamana deloc, parca nici nu zici ca-i acelasi blat fiindca umplutura ii da gustul.Mai am cateva sa le umplu cu spanac, tare bune gustari sunt, nu mai amana, fiindca pierzi! Multumesc frumos si de vizita si de aprecieri!

  1. Buna iubita….si eu faceam tot ca tine clatite pe variante
    Uite daca ai timp fa o pe a mea umpluta cu brinza de care veri tu (frecata cu un pic de smintina
    Adaugi verdeata ca spabnac si menta proapata(poti pune si marar) si gata
    e buna si racoroasa!
    pup destoinica mea!

Lasă un răspuns

