Prajitura delicioasa cu capsune

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat vreo reteta si asta in ciuda faptului ca am gatit mult si am prajiturit si mai mult. Pierd mereu in lupta cu timpul si aceasta este cauza pentru care blogul ramane in urma, dar nu-i nimic, gatesc inainte cu tupeu! 🙂 Intrucat week-endul asta are o incarcatura mai aparte ( sambata mortilor-Mosii de vara, Rusaliile) am profitat de ultimele capsunele  sanatoase (ploaia le-a stricat pe multe ) si am facut „pe repede” plecand de la o reteta cunoscuta ,cate ceva din ultima recolta. Reteta este cea de aici si respecatand cantitatile ingredientelor dar schimband visinele cu capsune, am facut o prajitura delicioasa pe care am copt-o insa intr-o tava dreptunghiulara, nu in tava de chec.Pentru tava mea am folosit o compozitie si jumatate( 6 oua, o cana si 1/2 zahar, 6 linguri apa fiarta, 6 linguri ulei cald  si 500 de grame capsune micutze, fiindca numai d’astea am mai gasit pe ici, pe colo! ) Am urmat pasii din reteta amintita mai sus, am copt-o-n tava mare pregatita cu hartie de copt, am taiat-o ca pe prajitura, nu are cum sa iasa la fel de inalta ca si un chec, am fardat-o cu un pic de zahar farin vanilat  si deja vorbim de ea la trecut, ce credeti ca s-a intamplat?                                                                                        Nimic mai simplu de raspuns: a placut si-a disparut! 🙂 D’aia ador eu sa prajituresc fiindca stiu ca cei din jur chiar se-ndulcesc, nu gluma, cu ce le pregatesc!

No, acum puteti sa decideti daca va place si voua, ca de facut, de cand m-am apucat de povestit e mult… e pufoasa, aromata si arata bine pe farfurie, asta inseamna variatiuni pe aceeasi tema ( o sa urmeze, maine cred si varianta cu cirese) ce sa va mai zic, sa fiti dulci!Vedere de sus si pofta buna!

Lasă un răspuns

