Prajitura cu cirese

Variatiuni pe aceeasi tema…                                                                                                        S-au terminat capsunele din gradina, nu si poftele noastre cu ceva dulce pe baza de capsune. Nu ne plangem insa, deocamdata avem si cateva borcanele de dulceata pentru zile negre, ii multumim lui Dumnezeu pentru tot ce ne-a dat si ne-a ingaduit sa facem, numai ca ultima prajitura facuta si postata, cea cu capsune, s-a terminat mai repede decat credeam, s-a cerut repetir si capsune, yoc!  Intervine departamentul de salvare din situatii de urgenta si spune: „S-au copt ciresele in pom, nu merge si cu cirese?”

Mi s-a aprins beculetzul variatiunilor pe aceeasi tema, am trimis ajutorul la cules cirese, iar eu m-am uitat repede pe reteta de aici si transformarile cantitatilor scrise pentru prajitura de  aici, simplu, trebuie doar sa inlocuiesc capsunele cu cirese din cea de-a doua reteta, asa ca,  am pregatit o tava cu hartie de copt si am trecut la mixat oua cu zahar, intre timp ajutorul a venit cu ciresele si le-a scos samburii, le-a pus un pic la scurs…eu am continuat sa adaug ingredientele conform retetei de baza si la final am adaugat ciresele, am dat la cuptor, miroasea a vanilie si cirese, hmmm, ce grea e asteptarea in situatii de genul asta!                                                                                                                                                  Dar toate trec, pana am facut curat si am spalat vasele, prajitura s-a racit si era gata de taiat, se incarcasera intre timp si acumulatorii, nu-i bai ca nu am pozat pana acum, tot nu puteam poza mirosul ce razbatea din cuptor…dar ce a iesit a fost delicios, of, of, iar vom decreta terminarea in timp record, mai bine faceam portie dubla!                                               Vreti si voi sa vedeti ce a iesit?                                                                                                         Voila!

Si sa nu vi se para ciudat ca par negre ciresele din blat, asa erau, din cele carnoase si inchise la culoare, la ornat am folosit cateva luate din alt pom de langa casa, fiindca legitimu’ cand le-a spalat si curatat le-a rupt coditele la toate 😦

Alta perspectiva…aceeasi savoare!O portie pentru fiecare dintre voi. Atat cat sa va convingeti ca merita sa o faceti de indata ce aveti cirese. Eu va servesc virtual, direct de la sursa…La noi urmeaza caisele…Sa fiti sanatosi si pofticiosi!

2 thoughts on “Prajitura cu cirese

  1. A fost o adevarata placere sa ma plimb pe „plantatia ta” unde gasesti de toate pentru toti. Nu stiu la ce sa ma uit mai intai pe soarele asta, la prajitura sau la ramurile rodite, frumos totul!

Lasă un răspuns

