Cotlete (buzunare) umplute cu cascaval

Seara de Rusalii, vreme frumoasa, chef de-o cina sub bolta afara si colac peste pupaza, o pofta care m-a bantuit toata ziua, dupa ce am vazut portofelele astea facute de uptown girl de pe Arta culianara. Nu va mai spun ca a fost o adevarata aventura „la rece” sa caut in ladoiul frigorific  o bucata de muschi printre alte porcarii.🙂 Mi-a inghetat mana , dar nu m-am lasat pana nu am gasit ce trebuia cu gandul la portofele pline, ca doar e vremea lor, hmm, cine mai vrea portofelul gol! Dar sa las povestile si sa spun repede cu ce umplu portofelele…                                                                                                                                Ingrediente:

400 grame cotlet de porc proaspat sau usor afumat

200 grame cascaval ras sau mozzarella

cateva fire patrunjel verde

un fir usturoi verde, ca de-asta aveam, reteta spunea un catel

piper, sare, condimente dupa gust

Mod de preparare:

Se taie cotletele cam de 3 cm. grosime si se sectioneaza  fiecare bucata pe o parte, ca un buzunar.Se umple fiecare buzunar cu cascaval ras, patrunjel, usturoi tocat fin si se condimenteaza cu piper. Eu le-am umplut, nu m-am jucat, sa fie pline, pline, c-asa-i la moda!🙂Se ” coase” fiecare buzunar cu scobitori, se condimenteaza si pe deasupra.

Se frig pe gratarul bine incins pe ambele parti. Gata fripte…

Se servesc cu orice garnitura va pofteste inimioara, noi in seara asta doar cu o salata de rucola, ridichi si castraveti, dreasa cu otet balsamic (fiindca toata ziua am mancat copios).Simple, dar bune rau, daca aveti prilejul, faceti-le, nu ezitati!                                                    O sectiune incitanta si  pentru voi.Sa aveti pofta, nu numai la cotlete, ci si de viata!

2 thoughts on “Cotlete (buzunare) umplute cu cascaval

Lasă un răspuns

