Cotlete umplute cu fructe uscate

Asa de bune au fost cotletele facute aseara, incat astazi abia am asteptat sa ajung acasa si sa ma apuc sa umplu iarasi portofele. Pe drum m-am tot gandit cu ce le voi umple si am ales varianta fructelor uscate, deoarece aveam experiente culinare anterioare cu aceasta combinatie sarat/dulce care ne-a placut si  am considerat ca se merita sa umplu si niste portofele cu fructe uscate. Zis si facut! Reteta de baza este cea de aici  .                               Am adus cotletele, le-am incizat corespunzator instructiunilor retetei, asa .

Pentru umplutura am folosit:  40 grame fistic, 50 grame nuci, 50 grame goji, 90 grame prune uscate, 50 grame curmale. Cantitatile au fost aleatorii, in functie de rezervele din galantare, voi puteti folosi ce fructe doriti. Fructele uscate le-am tocat marunt, iata-le gata sa umple portofelele anterior pregatite!

Am umplut cu varf si indesat cotletele, le-am presarat cu piper si oregano verde si o priza de sare de mare.

Le-am sigilat cu scobitori, apoi le-am piperat si le-am pus pe gratar. Am avut grija sa le intoarcem, sa nu se arda si cand au fost gata le-am servit de data asta cu salata de morcov, telina si mar cu dresing de lamaie ca sa contrabalansam dulceata. Ne-au incantat la fel de mult ca si cele de aseara, as zice chiar sa acordam un plus notei.

Va doresc sa va aflati negresit in fata unui platou cu astfel de bunatati.

Ce urmeaza dupa, veti vedea numai daca va apucati de umplut portofele! Spor si sa aveti pofta, nene!

2 thoughts on “Cotlete umplute cu fructe uscate

Lasă un răspuns

