Rulada cu gem si nuca

Astazi am jobuit in draci si dupa munci am continuat cu alte activitati, hai sa spun…comunitare! 🙂 In drum spre casa mi-am facut deja planuri culinare si cum eram prea obosita nu m-am bagat la lucruri de durata…ceva dulcele ni se cam terminase si cu toate ca sunt fructe in livada, ceva dulce e ceva dulce la noi, nu joaca! Nu mai facusem demult o rulada si am zis ca ar fi timpul sa o readuc pe tapetul culinar al zilei. Mi-am pregatit ingredientele si am purces la treaba. Blatul l-am facut respectand ingredientele si tehnicile de  aici .  Pana s-a racit blatul am pregatit umplutura din urmatoarele ingrediente: un borcan (320 gr.)  gem de prune( poate fi de oricare) nuca macinata si putina esenta de rom.                                                                                                                                                 Mod de preparare:                                                                                                                             Dupa ce blatul a fost gata, l-am lasat sa se raceasca. Apoi am amestecat nuca macinata cu gem si esenta de rom.

Am desfasurat rulada si am uns-o cu amestecul de gem+ nuca.Am rulat si am dat la rece o jumatate de ora, tocmai bine pana am cinat. Am servit-o cu mare placere dupa cina si a fost de nota zece. Foarte buna combinatia de nuca si gem, iar stropul de rom a personalizat-o pur si simplu.Oua de la cocoseii mei 🙂  gem home-made, nuca…cum sa nu zici si mmm si yam, yam?        O mancai cu privirea uitandu-te in farfurie si te umpleai de bucurie…ce simplu, ce bun!Poftiti si faceti-o si voi acum, daca va place principiu l”simplu si bun”!Pofta buna!

4 thoughts on “Rulada cu gem si nuca

Lasă un răspuns

