Gratare, gratare…

Am lipsit de-acasa( si de pe blog) si n-am gatit, dar am gratarit, se pune ca n-am somat? 🙂 Cateva dovezi… incepem cu friptura de porc

Continuam, continuam sa adaugam cate ceva pentru a multumi toate gusturile…

Nu ne oprim, adaugam in continuare si altceva pe gratar, suntem multi, la fel si gusturile si poftele…vedeta acestui gratar e de departe cega.Iat-o, asteapta sa fie devorata, chiar si din priviri:))Si mujdeiul cel de toate zilele, acompanionul tuturor celor perpelite pe gratar! Nu se mai pune ca poza e ratata, a fost bunnn!S-a mancat la masa mare, pe covorul verde! Cum s-a mancat, nu se vede, dar va spun eu: cu pofta!

Care pofta de gratare, sa fie la fiecare!                                                                                   (Dansul ce parere are despre pofta de pe langa gratare? 🙂    )

2 thoughts on “Gratare, gratare…

    1. Bun venit, Cristinutz! Sunt pe drum si pozele, dar inca sunt CD-urile in facere! 🙂
      Dar am si alte poze de la ocazia aceea cu care te dau pe spate, abia astept!

Lasă un răspuns

