Pui cu legume la cuptor

E gradina plina de legume si ograda asisderea de oratanii, asa ca m-am hotarat sa scot afara un cuptor si o tava mare,mare, pe care sa o umplu cu de toate, sa mancam bine si sanatos, dar fara prea mult efort si stat in picioare. Iata ce am avut eu la indemana:             6 bucati de carne de cocos de curte                                                                                                    3 morcovi                                                                                                                                                 4 cartofi                                                                                                                                                    2 dovlecei                                                                                                                                                 3 ardei de diferite culori                                                                                                                         2 cepe rosii                                                                                                                                                5 catei de usturoi                                                                                                                              sare, piper, cimbru, oregano                                                                                                                o cana de vin alb                                                                                                                                      4 linguri ulei maslinos                                                                                                                            3 rosii                                                                                                                                  Ingredientele nu sunt batute in cuie, eu asta am  din gradina proprie, voi puteti sa mai renuntati la cate ceva ce nu aveti sau nu va place.                                                                    Mod de preparare:                                                                                                                            V-am spus deja ca nu am chef de stat la cratita, am fost la mare in week. si ma ustura si pielea pe deasupra!  😦                                                                                                                       Asadar am luat tava mare in care am pus bucatile de pui alaturi de legumele taiate dupa cum m-a dus capul: betisoare, rondele, asa pentru diversitate de forme, ca de culori e de la sine diversitatea asta, avand asa multe legume.Am pus deasupra piperul, cimbrul, vinul, uleiu,sarea si am completat cu o cana de apa si gata, la cuptor, 40 de minute la 180 de grade, cuptor preincalzit. In timp ce friptura era la sauna am incropit si un pilaf din supa de la potroacele cocosului cu cateva legume, am bagat bere la rece si nici nu stiu cand a fost gata! Mirosea mirobolant cand l-am scos din cuptor… Servim cu garnitura de orez, se putea si fara avand in vedere cate legume pusesem in tava, dar cum nu am mancat nimic toata ziua, la noi merge foarte bine asa, la voi nu stiu cum e, dar sper sa fie pofta de ceva sanatos, mai ales ca se face singura friptura asta si nu te alearga pe langa aragaz.Pofta buna !

Lasă un răspuns

