Chec cu crema de branza

Astazi a fost ziua unei persoane dragi care adora checul facut de mine.M-am conformat sezonului si am pregatit doua checuri dupa reteta de  aici  cu urmatoarele modificari: fiind vorba de 2 checuri am dublat ingredientele.  Nu am pus fructe in blat fiindca nu aveam timp sa scot samburi din visine. :). Aveam ramasa in frigider niste crema de branza de la tortul unui absolvent de clasa a IV-a( despre care o sa va povestesc)  si m-am gandit sa tai si checurile sa le umplu cu acea crema. Zis si facut. Am insiropat un pic blaturile cu sirop de capsune( fiindca din acela aveam sticla inceputa in frigider) . In crema de branza am mixat cateva fructe, la gramada: visine, mure ca sa-i dau putina culoare. Am umplut checurile cu acea crema si apoi le-am glazurat cu o glazura de ciocolata neagra si alba in care am pus, cand am topit-o,  cateva picaturi de sirop de mure. Am facut poze in mare graba fiindca trebuia sa le ambalez si sa le duc  sarbatoritei.

Toata lumea multumita, pe cadura asta era mai greu cu tortul!                                                  Iata si o sexiune din umilul chec ce a inlocuit cu succes tortul.

Postarea asta nu e decat un exemplu de variatiuni pe aceeasi tema. Care variatiuni, ma scot mereu din incurcaturile in care ma baga timpul, dusmanul meu de moarte. 😦                V-am spus ca nu pot sa-l inving, cu toate astea nici nu las sa treaca pe langa mine evenimentele din viata celor dragi pe care ii indulcesc si eu cum pot…                                        La multi ani, Ioana!

 

 

Lasă un răspuns

