Inghetata simpla de banane si visine

Reteta de aici mi-a starnit interesul sa incerc si alte combinatii, dat fiind faptul ca am in preajma persoane care nu agreeaza banana. M-am harnicit si am pus la congelator dis de dimineata vreo 400 de grame de visine fara samburi si doar o banana. Am „jobuit” in conditii crimiminale pe caldura asta si numai la inghetata ce aveam sa o incerc ma gandeam ori de cate ori se deschidea usa la munca si in loc de aer intra val de caldura. Cum am ajuns acasa direct la experimentul cu pricina m-am inhamat. :)  Bateriile dadeau semn ca se termina si nu am pozat decat produsul final, dar nici nu este nevoie de explicatii fiindca sunt identice cu cele de la postarea indicata pe primul rand.

Asadar, am blenduit vreme de un minut si jumatate 400 de grame de visine congelate impreuna cu cateva zmeurici( ratacite de pe la ornat alte alea)  si o banana mare, plus o lingurita de zahar praf si inghetata zilei a fost gata. Nu va spun ce buna e comparativ cu simplitatea si putinatatea ingredientelor! Dar daca ma mai gandesc si la faptul ca e suta la suta naturala, mai vreau vreo doua portii!🙂

Faceti-o, nu stati pe ganduri, e buna rau !

Pofta buna !

Lasă un răspuns

