Desert la pahar cu sorbet de caise si crema de iaurt

Caldura mare, reactii incetinite, pofta de ceva rece  cat cuprinde si chef de stat prin bucatarie, yoc! Am gasit , totusi, solutia de moment sa fac pentru cina din  seara asta un dulce la pahar cu ingrediente aflate la indemana. Am facut mental o listuta dupa ce mi-am rotit privirea prin jur si am vazut disponibilitatile in materie de ingrediente si iata ce ingrediente mi-au trebuit pentru 2 portii:                                                                                   10 linguri de sorbet de caise semiinghetat                                                                                 125 grame iaurt                                                                                                                                 10 capsune mici, merge orice fruct                                                                                                 12 migdale                                                                                                                                           4 linguri de frisca                                                                                                                                  1 lingurita rasa gelatina                                                                                                                      2 linguri de zahar                                                                                                                         Mod de preparare:                                                                                                                    Sorbetul il aveam pregatit pentru o combinatie de inghetata, am procedat la fel ca aici doar ca in loc de banane am folosit caise plus o lingura de votca. Crema de iaurt am obtinut-o amestecand un iaurt mic ( 125 gr.) cu  4 linguri de frisca batuta, 2 linguri de zahar si o lingurita rasa de gelatina pregatita dupa instructiunile de pe plic. Migdalele le-am tocat grob. Capsunele le-am spalat si am inceput montarea desertului in pahar. Am pus un strat consistent de sorbet de caise, apoi crema de iaurt, un strat de capsune.

Am continuat cu migdale  tocate.Apoi am aduagat iarasi sorbet, crema si deasupra strat de migdale care constituie si ornamentul alaturi de capsunica. Am lasat la frigider cam 20 de minute, dupa care am devorat cu nesat. Este o minunatie ce nu cere nici multe, dar nici mult ca sa il prepari.

In functie de ce ingrediente avem la indemana acest tip de desert este minunat pe canicula  si se poate improviza si varia cat cuprinde, dupa parerea mea. Pofta buna si spor la incropit deserturi savuroase!

Lasă un răspuns

