Milkshake de cafea

Sa va impartasesc astazi si voua placerea de a bea cafeaua rece cu lapte si gheata, fiindca se potriveste de minune cu atmosfera incendiara din jur si desi o beau asa de zile intregi nu stiu de ce nu v-am spus deja pana acum, o sa treaca vara daca nu o fac nici astazi.🙂 Asadar, pregatim repede ingredientele si stam la un milkshake, ok?

Ingredientele:                                                                                                                                

100 ml. cafea concentrata, sau ness
100 ml lapte (integral am avut eu)
1-2 cupe de inghetata de cafea sau ciocolata sau cacao
cuburi de gheata
Frisca si ce mai vreti pentru ornat, fulgi de ciocolata, cacao

Mod de preparare:

Nimic mai simplu…Amestecam intr-un blender cafeaua, laptele si inghetata pana se omogenizeaza totul, turnam intr-un pahar, ornam dupa pofta si resursele din doatare si ne asezam la taclale, dar numai dupa ce am pus si gheata in pahare!🙂

E buna si te racoreste, pana una alta… sa nu ziceti ca nu v-am facut pofta, ca nu va cred!🙂

Pofta mare, indiferent pe unde va aflati, la job, la munte,  la mare, la soare, un milkshake merge la fiecare!

2 thoughts on “Milkshake de cafea

    1. Multumesc frumos!
      Pana diseara mai beau o cafea cu gheata, ca e mai cald ca de dimineatza!
      O seara faina si tie, am fost in vizita si nu am zabovit, ca prea buna inghetata aveai pe acolo! :))

Lasă un răspuns

