Muschiulet de porc si legume la cuptor

Totul s-a intamplat datorita frumusetilor astea inflacarate, care atarnau gratios pe tulpina plantei mama.

Image

Erau asa de aratoase in lumina soarelui si bataia vantului taios de astazi, incat nu mi-am putut infrana dorinta de a gati ceva cu ele. Salata de rosii am facut aproape zilnic si acum realizez ca nu am pus niciuna pe blog, ce rusine mi-e!  Intrucat aveam la dezghetat un muschiulet de porc, am pregatit repede tava si am pus de o friptura. Iata ce ingrediente am bagat in tava, la imprietenit,  astazi:

un muschiulet de porc

o ceapa rosie

un morcov

5 cartofi mici

4 catei de usturoi

un dovlecel in floare

18 rosii cherry

o ceasca de vin alb

doua linguri ulei de masline Ev.

sare, piper, cimbru verde, oregano, fulgi de chili, o foaie de dafin

Mod de preparare:

Se pregateste o tava in care se pune mai intai uleiul, apoi se aseaza muschiuletul pe mijloc. Pe langa muschiulet se aseaza legumele enumerate la ingrediente, dar nu intregi, taiate julien, in afara rosiutelor care se pun intregi. Se asezoneaza cu miroseniile, foaia de dafin, cimbru verde, se adauga vinul. Daca e cazul se mai completeaza cu putina apa si se da tava la cuptor aproximativ o ora, la foc mediu.Image

Pentru a verifica daca muschiuletul este facut, se inteapa cu o furculita si daca aceasta iese cu usurinta din carne inseamna ca este gata.

Image

Priviti cum arata muschiuletul imbatat de vin si aromele miroseniilor cu care a fost miruit!

Image

S-a servit cu salata de varza si dupa momentul savuros s-a turnat prin instalatii un vin bun.

Image

Voua cine stie ce idei va mai vin,  fiindca eu spun ca merita sa introduceti la cuptor o tava astfel pregatita. Ca sa fiu sigura ca mi-am indeplinit misiunea pana la capat, va spun cu tot dragul: pofta buna!

Image

Lasă un răspuns

