Salata de castraveti cu iaurt si oua

Am cules castraveti proaspeti din gradina fiindca  ii fierbe canicula pur si simplu! Frunzele deja s-au parlit si  acestia  atarnau ca niste purcelusi pe tulpinita frageda. Si daca tot i-am cules, am vrut sa-i mancam proaspeti, asa ca am pus de-o salata cu castraveti. Nu am avut in vedere o reteta anume, ci m-am ghidat dupa experientele mele similare, dar am bagat si de la mine, gandindu-ma ce si cum ar merge si daca nu mi-ar fi placut, nu v-as fi spus! 🙂  Noua ne-a placut foarte si uite-asa mai punem o reteta la dosar.                                    Ingrediente:

2 castraveti medii                                                                                                                               2 catei mari de usturoi                                                                                                                        2 oua fierte tare                                                                                                                                    1 legatura marar verde                                                                                                                  seminte verzi de marar                                                                                                                    400 gr. iaurt                                                                                                                                    100 gr. branza telemea                                                                                                                Mod de preparare:                                                                                                                      Se taie castravetii cubulete mici, la fel si branza, se toaca mararul, se curata oul si galbenusul fiert se faramiteaza( albusul se pastreaza pentru ornat) iar usturoiul se zdrobeste. Toate acestea se pun intr-un castron. Se adauga si iaurtul  amestecandu-se cu grija.

Se gusta si daca este cazul se mai pune sare, fiindca a avut si branza. Se  orneaza cu albusul fiert, sau dupa pofta! Eu ma cam grabeam, fiindca sotul era infometat si am ornat simplu…important este ca a fost foarte, foarte buna salata asta facuta in doi timpi si trei miscari, puteti s-o faceti cu incredere si voi!

Pofta buna!

Lasă un răspuns

