Citronada cu afine, lamaie si cuburi aromate

Cum suntem in „epoca cuptorului” am o slabiciune pentru racorelile preparate cu fructe si frunze aromate proaspete, asa ca nici azi nu fac exceptie de la regula instituita de cand cu prelungirea codului de canicula, care regula nescrisa, dar aproape autoimpusa, zice „nicio zi fara limonada sau citronada de casa„. Bun, azi a venit randul afinelor. Dar pe langa ele mai am ceva ce v-am aratat la postul anterior.                                                                    Ingrediente:                                                                                                                                  50 grame afine proaspete sau congelate                                                                                         1 litru apa minerala, sau plata                                                                                                          0 lamaie  mare                                                                                                                                      un fruct kiwi (optional)                                                                                                                      3 linguri de miere                                                                                                                             frunze de lamaita, sau menta                                                                                                             cuburi aromate de gheata, merg si simple                                                                                        paie speciale pentru baut, daca vreti s-o savurati cu paiul

Modul de preparare:                                                                                                                      Simplu, ca si la celelate pe care le-am postat. Mierea se dizolva in apa tinuta la rece, eu, dupa cum se vede am pus-o direct in cofer, apoi am adaugat afinele,felii de lamaie, frunzele de lamaita (ah, cat le ador!) si am amestecat bine cu o lingurita cu coada lunga.

Completam cu apa si la final adaugam cuburile aromate. Gata de servit imbujorata!

Se savureaza cu paiul, la umbra deasa.

Care vii primul, te invit la o citronada pe cinste! 🙂

5 thoughts on “Citronada cu afine, lamaie si cuburi aromate

  1. Si eu m-am racorit acum cu o citronada facuta cu astfel de cuburi, Gela, toata familia ti-a facut plecaciuni!Ce bine de tine ca nu dai fuga la piata pentru fiecare frunza, petala sau mai stiu eu ce minune-ti trebuie in bucatarie, dar si asa, tot se merita! Multumesc pentru tot ce impartasesti cu noi!

Lasă un răspuns

