Cuburi de gheata aromate

Nu trece ziua fara sa ne facem citronada ! E atat de placut pentru mine sa ma ocup de treaba asta cum nici nu va puteti inchipui! Inca de la prima ora mi-am facut obiceiul de a pregati un cofer cu bautura racoritoare din care sa mai bem peste zi pe langa alte alea…Astazi mi-a venit ideea sa pregatesc niste cuburi aromate si dragute, sa incant auditoriul. Vazusem poze pe la anumite aranjamente pe  net si nu a fost greu sa-mi imaginez tehnica, asa ca am purces la lucru.
 Ingrediente:                                                                                                                                      250 ml. apa plata                                                                                                                                  flori de la plante comestibile: petale de trandafiri,flori de menta indiana                               frunze de menta sau lamaita                                                                                                               tavita pentru cuburi de gheata, a mea era ocupata cu alte cuburi si am improvizat, sa nu radeti!                                                                                                                                                 bobite mici de afine congelate, de anul trecut

Mod de preparare:
Se aseaza in fiecare compartiment cate o frunza, o petala, o afina si se completeaza cu apa fiecare orificiu.

Se da tavita la congelator cel putin 2 ore. Dupa doua ore erau numai bune de pus intr-o citronada si se imbujorasera mama, mama de la afine!

Cele fara afine erau parca si mai aratoase deoarece transparenta lasa sa se vada culoarea petalelor si frunzelor pe care le ascundeau.

Gata, nu mai zabovesc fiindca mi se topesc minunile, fug sa fac o citronada!
Sa aveti spor la cuburit si racorit! 🙂

2 thoughts on “Cuburi de gheata aromate

Lasă un răspuns

