Desert de vara cu pepene rosu si galben

L-am facut asta vara, mi-a placut mult si cum suntem in plin sezon”pepenada” ar fi pacat sa nu-l pun pe tapet si in vara asta. Are costuri mici si efecte mari si cand mi-am amintit de el l-am si facut, ca o capricoarna hotarata ce sunt!

Ingrediente:

o felie mare de pepene rosu
o felie  mare de pepene galben
2 linguri de miere de albine
o mana de frunze de menta

   Mode de preparare:

Se curata miezul pepenelui de seminte. Se taie dupa propriul gust si simt estetic, eu l-am taiat pe cel rosu cubulete si pe cel galben l-am taiat cu instrumentul de inghetata din dorinta de alternanta de forme, nu doar de culori. Se toaca si frunzele de menta si se amesteca grijuliu,  sa nu strivim bucatile de pepene. Se toarna mierea in fir subtire si se da la rece 1/2 ora.

E o diferenta mare in a manca  pur si simplu o felie de pepene si a savura acest amestec delicios de pepen galben/rosu, miere si menta, credeti-ma!

Il mananci cu ochii cand il scoti din frigider!🙂
Pofta buna si racoare, fratilor!

4 thoughts on “Desert de vara cu pepene rosu si galben

  1. Te vizitez, ma umplu de admiratie si plec la ale mele, dar parca nu ma indur sa nu-ti las si un cuvant de multumire pentru ca impartasesti si cu noi minunile ce-ti ies din maini.
    O sa ma racoresc si eu cu salata asta de pepene astazi, ca sunt mai libera.Pupicei!

Lasă un răspuns

