Smoothie cu kiwi, limeta si mar

Desigur tot caldura e mobilul care ma impinge catre sertarul cu racoreli. Uitandu-ma prin jur am gasit cateva ingrediente verzi si… am vazut un smoothie verde in fata ochilor!🙂
Iata, mai exact, ingredientele din care l-am preparat:

4 fructe kiwi
o limeta
o lamaie micuta
3 linguri miere de tei
apa minerala dupa pofta
cuburi de gheta aromate
o mana de frunze de lamaita, poate fi menta
Un mar verde mare(nepozat in grup, fiindca l-am observat  mai tarziu)

Mod de preparare:

Se curata fructele de kiwi de coaja si se toaca. Marul se spala si se taie cubulete, limeta se spala se taie rondele, lamaia la fel, se opresc doua rondele pentru decor. Frunzele de lamaita se spala bine si se scurg pe un prosop. Se pun in blender in ce ordine vreti, se adauga si  mierea si-s gata de blenduit.

Dupa un minut de blenduire, pregatiti-va ca e aproape gata de servire!

Adaugati cata apa minerala doriti si serviti cu pofta de racoreala, daca vreti, asa ca noi, sub bolta, afara…Si da, am luat tot vasul blenderului cu noi fiindca erau 42 de grade la umbra si nu ne-am lasat pana nu l-am baut pe tot. O sa ziceti…”halal racoreala!”
Dar sigur nici voua nu v-ar mai ramane la cat e de bun si rece si la cat de cald e-afara, incercati numai!                                                                                                                                  O doza mai verde dupa ce am adaugat si o mana de frunze de spanac!

Racoreala placuta!🙂

Lasă un răspuns

