Smoothie cu struguri, afine si frunze de telina

Caldura m-a tinut departe de PC. astazi, dar aproape de tot ce-i rece si alungator de grade in plus. Asa ca,  am pregatit smoothie inca de dimineata si in cantitate suficienta pentru ziua caniculara anuntata. L-am facut dens, concentrat, colorat si bun, iata cum!🙂
 Ingrediente:                                                                                                                                     Struguri negri, din vie hibrida                                                                                                             un mar                                                                                                                                                  o piersica                                                                                                                                                o mana de frunze de telina cu tije cu tot                                                                                           o mana de afine                                                                                                                                    4 linguri de iaurt                                                                                                                                 miezul unei felii mari de pepene rosu, nepozat, fiindca l-am vazut mai tarziu
sucul de  la 1/2 limeta
frunze de lamaita ( doar le ador)

Am blenduit totul, dupa ce in prealabil am curatat bobitele de pe ciorchine, am desfacut piersica in doua si am lasat-o orfana de sambure,  am curatat marul de casuta samburilor si l-am taiat mai marunt ( coaja am pastrat-o). Nu am adaugat nici apa, nici indulcitor, doar sucul unei jumatati de limeta. Pepenele contine suficienta apa si vroiam un smoothie dens. A iesit asa cum mi-am dorit: si frumos si gustos!🙂

Si la compozitia pe care a avut-o, a fost mult prea sanatos! Sunt dependenta de smoothie, recunosc!

Sa va fie racoare si bine, daca nu, faceti si voi ca mine!

Lasă un răspuns

