Salata de ton cu ridichi si rucola

Nimic mai potrivit pe gustul nostru in seara asta decat salata asta minunata cu ton si ridichi proaspat culese din gradina, cu atat mai mult cu cat a fost primul cules din recolta de toamna si la ridichi si la frunzele de rucola, draga mi-i gradina mea!🙂

Ingrediente:
o legatura mare de ridichi
o conserva de ton
o lamaie
frunze de ceapa verde ( eu nu am avut acum si am pus frunze de praz verde)
doua linguri de ulei de masline
o mana de frunze de rucola, sau frunze de salata verde

Mod de preparare:

Se desface conserva si se pune la scurs tonul. Se spala, curata si taie ridichile, frunzele de rucola si praz. Se pun straturi alternative din fiecare intr-un platou si se amesteca usor.

Se adauga sare si zeama de lamaie dupa gust.

Merge si cu frunze de salata si suporta modificari in functie de gust si ce aveti prin preajma. Cand am ii pun si castravete proaspat Pofta buna!

Lasă un răspuns

