Sarbatorile mele incep cu surprize placute din prima zi…

Azi e sarbatoare, dragilor, Sf. Andrei e Ocrotitorul Romaniei, asa ca ma rog la DD. sa va ocroteasca pe toti, oriunde va veti afla!N-am avut timp sa ma gandesc la anumite daruri pe care sa mi le doresc cu prilejul sarbatorilor acestei ierni, din contra, m-am gandit in momentele de liniste, la cat de multe daruri as vrea eu sa fac celor pe care-i iubesc, sau celor aflati in nevoi, carora sa le pot oferi o bucurie cat de mica ce le poate incalzi sufletul.
Si totusi, cand am deschis calculatorul, astazi mai devreme ca oricand, fiindca doream sa trimit mesaje de felicitare sarbatoritilor acestei zile, m-a asteptat si pe mine un dar de la Any…m-am informat despre ce este vorba si coplesita de emotie vreau sa-i mutumesc aici pentru nominalizarea blogului meu la premiul The Versatile Blogger,  precum si Antonellei, initiatoarea premiului, care i l-a oferit lui Any, una din conditii fiind sa-l dea mai departe la alte cincisprezece bloguri. Si normal ca ma bucur pentru ca Any m-a nominalizat si pe mine alaturi de alte paisprezece bloguri. Ma bucur ca are rabdare sa-mi citeasca postarile, pentru ca ma viziteaza in mod curent, fiindca-si consuma din timpul ei pretios si pentru mine, dar si pentru ca-i place ceea ce fac, acest lucru reisind din comentariile postate de Any la retetele pe care le pregatesc. Mi-am scos de atatea ori in mod simbolic palaria in fata ta, Any si azi mai fac o reverenta in plus, ca sa fiu sigura ca iti multumesc asa cum meriti. Nu neaparat pentru ca mi-ai dat si mie un premiu, ci pentru tot ce faci, pentru omul frumos pe care-l „vad”( desi nu-l cunosc) in spatele postarilor si atitudinii virtuale fata de alti blogeri sau „artisti” culinari de pretutindeni. Ma mandresc cu astfel de romani si prietenia cu astfel de oameni e pretioasa pentru mine, asa ca voi face tot ce pot sa o pastrez si sa o merit!

Si acum premiul care mi-a facut ziua mai frumoasa.

the versatile blogger[1]Inca o data LA MULTI ANI tuturor sarbatoritilor zilei!

12 thoughts on “Sarbatorile mele incep cu surprize placute din prima zi…

  1. Gela draga, asa cuvinte frumoase la adresa mea…m-ai facut sa ma emotionez si mi-au dat lacrimile…
    Am invatat sa te cunosc, usor usor si sincer iti spun ca te apreciez extrem de mult, esti o gospodina desavarsita, cu atat de mult elan, energie si atat de multa dragoste pentru cei din jur! Mereu incerci sa-i faci multumiti pe toti si imi dau seama ca si ei te rasplatesc pe masura pentru tot ce faci.
    Ma bucur enorm de mult ca darul meu virtual ti-a facut ziua mai frumoasa si cine stie poate intr-o buna zi ne-o si cunoaste.
    Iti doresc o iarna minunata, cu multa sanatate si dragoste!
    Pe curand.

    1. La fel de mult ma emotioneaza si pe mine cuvintele tale. Iti multumesc inca o data pentru tot si-ti doresc, la randu-mi, sa fii sanatoasa, sa te poti bucura de toate lucrurile minunate pe care ti le pregateste Dumnezeu!
      Sarbatori frumoase alaturi de familie!

  2. Felicitari, Gela, meriti din plin aceasta nominalizare pentru tot ceea ce faci!
    O felicit cu drag si pe romanca noastra in pragul sarbatorii romanilor. Bravo voua fetelor!

    1. Mariro, ce surpriza, ce dor imi era de tine!!!
      Multumesc pentru felicitari, sa stii ca noi ne gandim mereu la tine si te imbratisam cu toata caldura si te pupam azi, de ziua romanilor dorindu-ti, de asemenea numai bine!

    1. Multumesc frumos!
      Astea sunt premiile( de suflet) care imi plac cel mai mult, ca in rest e o nebunie cu like, like, like si nu ma bag in concursuri d’astea ca nu mi se par corecte…

Lasă un răspuns

