Salata de piept de pui

V-am povestit pe aici ca  mancam numai carne de pui crescuti de noi cu graunte sanatoase si verdeata, ce pacat ca nu am mai pozat „septelul”in ultimul timp, am niste cocosi demni de invidiat! E drept ca-s cam pusi pe harta si e un taraboi in curte…taiem tot cate  doi si altul se da mai cocos si tot asa si tot taiem si tot mancam si mancam bine! :)) Din pieptul unuia taiat astazi am pregatit o salata delicioasa, preferata noastra cand e vorba de asa ceva. Va spun ce trebuie pentru a o prepara  si apoi va si arat cum a iesit.

Ingrediente:

un piept de pui
4 castraveti murati
100 grame smantana 12 % grasime
100 grame maioneza
o mana patrunjel verde
o mana marar verde
piper, sare, oregano, dupa gust                                                                                                           3 catei de usturoi

Mod de preparare:

Pieptul se fierbe in apa cu putina sare, boabe de piper, doua foi de dafin. In timp ce fierbe pieptul se prepara maioneza, eu am avut home made, voi, alegeti  daca vreti sa o cumparati…Apoi se toaca si castravetii, eu toc la fel ca si pentru salata boeuf. Daca toate acestea s-au terminat, sigur si pieptul s-a fiert deja, se scurge intr-o strecuratoare si se lasa la racit. Intre timp se toaca si verdeata, cata doriti, atata o sa puneti, noua ne cam place verdeata, deci am pus, nu gluma! :))  Se taie marunt si pieptul racit intre timp. Este totul gata de asamblat salata.                                                                                                                  Se amesteca maioneza cu smantana si usturoiul pisat.

Picture 198Dupa ce se omogenizeaza acest amestec se adauga pieptul de pui maruntit.

Picture 200Se amesteca bine si se da randul castravetilor sa intre in scena salatei.

Picture 201Dupa amestecarea de rigoare se face o degustare, vedem ce mai trebuie…sare, piper, oregano, e bunaaaa!

Picture 202Mai departe tine de momentul in care se doreste servirea salatei; la birou, ca si pranz, acasa, la o cina, e la fel de delicioasa si  sanatoasa, biansiur, tot ce am pus in ea a trecut prin manuta mea! Astazi am servit-o cu o ciupercuta la cuptor, asa mi-a fost pofta si a fost asa de bunaaaaa!

Picture 246

Cred ca si voi o sa spuneti la fel, daca o veti servi vreodata.                                                     Pofta buna!

Picture 261

8 thoughts on “Salata de piept de pui

    1. E o salata simpla, dupa cum a dorit candva fiul meu sa-i fac si a ramas salata casei, niciodata nu m-am gandit sa o aseman cu tzatziki, poate o semana, dar acolo castravetzii sunt forte!

Lasă un răspuns

