Bomboane Raffaello

Am ales sa pregatesc pentru darurile de Craciun cele mai bune retete de dulciuri incercate in timp si azi am mesterit cu mult drag aceste minunate si adorabile bomboane  facute cu ingrediente la indemana si Doamne, cat de bune sunt, bine ca am pregatit doua portii, altfel nu prea aveam ce sa daruisec, tare m-am mai indulcit! :)  Dar a meritat, azi a fost randul  Dorinei sa sughite, fiindca reteta ei de Raffaello ne place cel mai tare si ne gandim la ea cu bucurie si adanca multumire ori de cate ori le mancam. Nici n-am timp de povesti, am de crosetat atat de multe bunatati si atat de mult de daruit! La treaba, deci…

Ingrediente:                                                                                                                                         200 g unt  sau margarina                                                                                                                   150 g lapte praf                                                                                                                                  200 g zahar farin                                                                                                                                  150 g nuca de cocos                                                                                                                                2 plicuri vanilie                                                                                                                             migdale, alune, sau fructe uscate pentru umplutura                                                                        Cand faceti lista ingredientelor, adaugati pe langa ele, daca se poate si hartiute speciale, tare bine le sta bombonicilor in cuibarul acela!

Mod de preparare: Se aduce untul la temperatura camerei. Se amesteca apoi cu zaharul si vanilia. Dupa omogenizare se adauga laptele praf cernut, sa nu aiba cocoloase. Apoi se va adauga cocosul, 100 de grame numai, restul este necesar pentru tavalirea bombonicilor.

Picture 632

Dupa ce se omogenizeaza bine toata aceasta compozitie, se da la rece pana se intareste putin, cam 30 de minute am lasat-o eu. Apoi se iau bucatele mici, se modeleaza bilute, in mijlocul lor se aseaza ori alune, ori bucati de fructe uscate. Dupa ce se remodeleaza sfera se tavaleste prin fulgii de cocos ramasi si se aseaza in hartiuta suport.

Picture 680

Sunt gingase!  Aromate.

Picture 695

Atat de mici, si totusi…atat de bune! Cum sa nu le iubesti, cum sa nu le incalzesti cu manutele tale cand le modelezi si cum sa nu le daruiesti cu  dragoste?

Picture 741Pofta buna!

Picture 708

12 thoughts on “Bomboane Raffaello

  1. Excelente! Si eu ma gandesc la Dorina de fiecare data si-i multumesc. Le-am facut de nenumarate ori si nu ma satur niciodata de ele.
    La frigider se pastreaza perfect cateva zile. Daca rezista binenteles si nu se mananca intre timp.
    Gela, ti-au iesit foarte bine, imi place prezentarea in hartiute colorate!

    1. Stiu ce frumoase au iesit si ale tale si de bune, nu mai spun cate am mancat, mi-e rusine…Eu nu-mi fac probleme cum sa le pastrez, (de data asta) deja le-am teleportat si sper sa aduca multa bucurie acolo unde au ajuns!
      Te pup Any si te anunt ca maine fac biscuitii tai sarati, abia astept!

      1. Gela draga, in legatura cu biscuitii sarati, nu uita dupa ce faci aluatul sul, sa-l bagi la congelator 30 de minute (invelit in folie) ca sa-l poti taia felii usor si sa-si pastreze forma la copt.
        Te pup si spor la treaba pe maine!!

Lasă un răspuns

