Biscuiti sarati cu fistic

Traiesc  intr-un iures de nedescris in ultimul timp si in toata aceasta dulce nebunie partea culinara a lucrurilor isi are farmecul ei. Nu va povestesc azi cum e cu facut liste, schimbat peste noapte, pentru ca intru in alte detalii greu de relatat, va spun mai bine despre dragostea la prima vedere ce m-a cuprins de indata ce am vazut biscuitii acestia sarati la Any. Daca ati sti cu cat drag ma uitam la ei, cu cata admiratie si mai ales, cu cata pofta…si cat mi-am dorit sa-i am si eu intr-o cutiuta!🙂 N-a fost chip si i-am facut, sunt asa de fericita si gata sa spun in gura mare”imi plac la nebunie!”

Picture 835

Ingrediente:

O sa scriu in paralel cantitatile date de Any si cele folosite de mine, fiindca eu am triplat cantitatile.

30 gr fistic macinat, nu din cel sarat/90gr.
80 gr faina /240 gr.
80 gr unt /240 gr.
80 gr parmigiano /240 gr. cascaval normal                                                                                      o lingurita oregano (eu) nu era in reteta originala

Mod de preparare:

Se taie untul cubulete, se macina fisticul si se marunteste cat mai fin posibil cascavalul, eu am avut cascaval romanesc, fiindca nu am mai avut rabdare sa cumpar parmigiano, i-am placut si i-am facut! :) Se pun la un loc intr-un castron toate aceste ingrediente, plus oregano.

Picture 749Apoi se framanta bine cu mana pana se leaga aluatul intr-o bila strasnica, batoasa. Aluatul se face sul, mie mi-au iesit doua suluri din cauza de triplat cantitati. Se impacheteaza sulurile  obtinute cu folie alimentara si se dau la congelator pentru 30 de minute, eu le-am tinut mai mult din cauza de vorbit la telefon, mai bine ziceam facut slujba la telefon, fiindca am vorbit muuult!🙂

Picture 763Se scoate apoi aluatul din congelator si se taie felii de 0,5 cm grosime.

Picture 774Se aseaza biscuitii astfel taiati in tava, pe hartie de copt.

Picture 780Atentie, sa lasati loc suficient intre ei, fiindca se latesc un pic, sau cel putin asa s-a intamplat la mine, poate o fi de la cascaval… Ii coacem la cuptor preincalzit, la 180 gr, in jur de 15 minute, pana se rumenesc putin pe margini. Se scot din tava si se lasa la racit pe gratar.
Picture 801

Apoi se halesc cu pofta oriunde, la masa, la televizor, la picnic, la o  bere cu prietenii,  se preteaza la multe ocazii, nu degeaba mi-au picat mie cu tronc!

Picture 859

Picture 830Sunt si frumosi, pistruiatii, le sta bine pe oriunde ii asezi!

Picture 822

Picture 836Pofta buna, aveti grija, trebuie si udatura!🙂

Any, iti multumesc pentru a nu stiu cata oara, fiindca imapartasesti si cu noi retetele minunate pe care le descoperi!

4 thoughts on “Biscuiti sarati cu fistic

  1. Gela, am vrut neaparat sa nu ma duc la culcare pana ce nu-ti scriu vreo doua vorbe aici.
    Eu trebuie sa ma inclin in fata ta si sa-mi scot palariile. Eu, nu tu! Pentru ca ai facut multe retete de-ale mele si m-ai dat gata definitiv!!!
    Ti-au iesit minunati, bravo de o mie de ori, nici nu mai am cuvinte, ma uimesti de fiecare data.
    As vrea sa te strang in brate, ma crezi :)?
    Te pup, noapte buna!

    1. Multumesc frumos pentru tot, intre timp am mai facut una dintre retete si nici nu am avut timp sa o postez, s-a evaporat in timp record!
      Si sa stii Any ca „stransul in brate” a devenit un vis si pentru mine.
      Te pup!

Lasă un răspuns

