Retrospectiva Craciunului 2012 (II)

Picture 327

Ne-a fost dat sa ne bucuram trei zile la rand de Nasterea Domnului, sa fim impreuna cu familia mai mult timp si unde se aduna mai mult si mai mult oamenii la bucurie, decat in jurul mesei? Asa ca voi completa „albumul”cu cateva fotografii (promise deja) ale preparatelor pozate anterior, in timpul facerii si savurate cu pofta, ieri, azi, impreuna cu cei dragi. Totul a inceput cu inceputul,🙂 aranjarea mesei, poza de la probe, ca pe urma aparatul foto a murit si a avut nevoie de resuscitare, dar salvarea a ajuns cam tarziu…😦

Picture 133Primul asalt s-a dat asupra tartei cu ciuperci si carnati ornata cu masline verzi sub forma de bradut. A fost nu doar cocheta, dar si apetisanta. S-a taiat frumos si straturile alternative din compozitie i-au creat un aer de vedeta, as zice!Picture 140

Picture 221

S-a continuat cu  toba si muschiuleti din aia multi de i-am rulat si umplut cu de toate! Scuzati-ma ca am pozat dupa ce lumea s-a servit, dar toti eram dornici de toba, cu toate ca mai pregatisem  asa ceva si  in noiembrie! Deci, primul platou cuifulit…

Picture 142

Altele cu muschi ce contin umplutura diferita, doar ati vazut in postarea de aici ca am facut o duzina!🙂

Picture 288Prim plan, ca merita!

Picture 303Vol-au ven-turile le-am umplut cu salata de peste afumat primit de la Dragos, ( o bunaciune de peste), salata de vinete, zacusca si icre de caras batute de fiica mea, cred ca de-aia au si fost asa de bune!

Picture 141

Picture 313N-a lipsit nici minipizza, e mai mereu prezenta la mesele noastre festive!

Picture 311S-a facut o pauza, s-a facut loc pe masa si tadaaammm…s-a rasturnat mamaliguta, poftiti la sarmale si caltabos!

Picture 203Intre timp s-au bagat la cuptor niste ciuperci, umplute sau ba, dupa poftele pofticiosilor!🙂

Picture 211

Picture 272

Ele s-au servit pe langa pulpele de cocos despielitate si uitate la cuptor vreo trei sferturi de ora.

Picture 279Hai sa gustam si carnatii, tot am scos muraturi!

Picture 267O poza de grup n-ar strica inainte de atacul frontal !🙂

Picture 284

Din pieptul cocosilor am facut tavuk salatasi ca aici. Ne-a mers la suflet asezonata cu multa lamaie, ce bine ca mi-am amintit de ea!

Picture 327Dulciurile nu au fost la mare cautare dupa atata desfatare…ele s-au ciugulit intre timp, dar estonianul meu a facut furori: dulce, aromat cu scortisoara, fraged, pufos si gustos, ma felicit ca am ales acest mod de , hai sa-i zic prezentare a cozonacului , de data asta, pentru ca la urma urmei estonian kringel este un altfel de cozonac, asa cum am spus si in postarea anterioara…

Picture 154

Picture 347Picture 355

Saratelele, rulourile cu cascaval (despre care v-am vorbit in retrospectiva de ieri) si biscuitii sarati cu fistic si parmigiano pregatiti ca aici au fost prezenti si si-au facut datoria cu varf si indesat, datorita lor instalatiile s-au tot udat.🙂

Picture 179Picture 361Craciunul nostru inca nu s-a terminat, dar pozele pe care am reusit sa le fac, da, asa ca ma opresc aici, noi maine mancam in deplasare, va urez sarbatori frumoase in continuare!

9 thoughts on “Retrospectiva Craciunului 2012 (II)

  1. Totul delicios Gela, ai muncit mult dar rezultatele se vad si cu siguranta bucatele au fost delicioase!
    Un an nou fericit, sanatate si numai bine alaturi de familia ta!

  2. ideea cu *am făcut totul cu drag* cred că spune multe despre tine, ca om. felicitări pentru implicare (eu de obicei sunt invitată și nu reușesc să bucătăresc). ești un exemplu de mămică!🙂
    spor-t!

Lasă un răspuns

