Tarta aperitiv cu carnati si ciuperci

Am vazut o idee de genul intr-o imagine, pe Google, mi-a ramas gandul acolo si nu mi-a trebuit mult ca sa-mi fac o lista de ingrediente pe placul meu, s-o pun in practica  de Craciun si spre surprinderea mea, numaidecat si-a gasit curtezani! :)  Am promis reteta si nu mai intarzii postarea sa pentru ca se doreste sa fie facuta de Anul Nou. Voi, doritorii preagatiti-va pixul, eu pregatesc ingredientele:

400 gr. aluat foietaj                                                                                                                                4 bucati de carnati afumati, 250 gr.                                                                                                    3 linguri de ketchup picant
100 gr. parmezan sau cascaval ras
3 ciupeci proaspete
50 gr, jambon crud feliat
opt. masline verzi pentru ornat, asta a fost in cazul meu, voi depinde cum vreti sa o coafati:)
piper, oregano, cimbru, dupa gust
 Mod de preparare:
Se intinde foaia de foietaj pe planseta si se taie un cerc cu diametrul mai mare cu 5 cm decat forma in care se va coace. Se aseaza carnatii sub forma de cerc, la 4 cm. distanta(spre interior) de marginea aluatului si se ruleaza marginea aluatului peste carnati, am si o poza care va lamureste mai bine, cred.

Picture 084Se trage bine de aluat pentru a se acoperi in totalitate bucatile de carnati, se inteapa aluatul cu furculita in mijloc si se pune  ketchupul picant  in golul format de marginea cu carnat. Peste ketchup se pune parmezan sau cascaval ras.

Picture 087Se continua asezand peste cascaval  jambonul sau bacon, eu l-am taiat maricel, dar era feliat foarte subtire.Se adauga si  condimentele, sare, daca mai e nevoie, eu nu am mai pus.

Picture 088Se presara iarasi cascaval si apoi se aseaza ciupercile feliate.

Picture 089Se presara ultimul strat de cascaval si se orneaza dupa dorinta, eu am preferat un bradut din masline verzi, depinde si de ocazie si nu in ultimul rand, de imaginatie. Marginea am uns-o cu galbenus de ou amestecat cu putin lapte dulce, ramas de la altceva si bine am facut, ca mi-a placut!🙂

Picture 091Am copt-o la cuptor preincalzit, la 180 de grade 20 de minute.Era foarte frumoasa cand am scos-o din cuptor, dar cand am taiat-o era si mai si!

Picture 219Cel mai mult mi-a placut cand am si gustat-o, mi-am si multumit in gand pentru ca am facut-o, in timp ce in jur erau mmm-uri si yami-uri si se cerea reteta. Bun, acum v-am dat-o, dar cu asta nu am spus totul, feliuta asta va mai poate spune ceva:” Pe cat de frumoasa sunt, pe atat de usor de facut!”🙂

Picture 246Eu va spun pofta buna si aveti grija, trebuie si udatura!

9 thoughts on “Tarta aperitiv cu carnati si ciuperci

    1. Asa este, Dorina, ma gandesc sa o transform putin si sa o fac si de Anul nou dandu-i o haina noua!
      Ma bucur mult ca-ti faci timp sa treci pe aici, desi stiu ca esti foarte ocupata. Te pup!

  1. în primul rând, blogul tău e primitor pentru că are moșii de zăpadă care sunt superbi, iar eu sunt îndrăgostită de ei.🙂
    apoi reteta asta este fantastică, cel puțin după enunțare și apariție…
    un an bun, alături de cei dragi și multă fericire, chiar în cele mai grele momente.

    1. Imi doresc mereu ca blogul sa fie primitor si sa ofere celor care il viziteaza motive sa revina si sa cotrobaie prin sertare.Si mi-as dori sa am mai mult timp, sa-l fac si mai atragator, doar e copilul meu de suflet!
      Ma bucur ca ti-a facut cu ochiul si tarta aceasta de sezon, e tare buna. iar urarile mi-au mers la suflet. Un An Nou fericit iti urez si tie!

  2. Hop și eu! Te-am urmărit prin blogosferă până am dat de blog :))

    Fiindcă de mâine nu mai am acces la computer, îți zic de pe-acum La mulți ani și toate bunătățile din lume să se-nghesuie la tine-n viață! 😀

      1. Editeasză-ți profilul google și fă trimitere către blog, să găsească lumea ”Cufărul cu bucurii” și după comentariile pe alte bloguri🙂
        Asa ar trebui sa fac dar nu stiu cum!”))))))))))))

Lasă un răspuns

