Anul Nou, ziua mea si un nou inceput…

Simt ca mi s-au strecurat sarbatorile printre degete, ca m-am trezit cu bilantul lui 2012 neterminat si intre timp s-a mai depus in troianul vietii mele inca un an, daca tot mi-a fost dat sa vin pe lume la putin timp dupa ce Anului Nou de atunci doar i se legase buricul!🙂 M-am trezit in zorii lui 2013 cu inca un an la purtator si privind lung pe ferestra deschisa inaintea-mi, am scrutat necuprinsul imaculat, imaginandu-mi cum ar fi ca anul asta sa fie curat si pur, aidoma privelistii din fata mea? Cum ar fi, daca 2013 ar fi la fel de frumos ca zapezile de altadata? Cum ar fi daca pe albul atat de alb al zapezii nu s-ar imprima niciodata urmele de noroi ale bocancilor grei, in stare sa striveasca sub scrasnetul de nea si bunul gand si fapta buna si altruismul si daruirea,  pana chiar si visul? M-am scuturat si am fugit sa ma indulcesc cu o feliuta din tortu-mi aniversar, tort pe care l-am acoperit in mod involuntar cu frisca (tot) imaculata, careia  i-am dat printr-un adaos de fructe, cateva pete de culoare dorind sa-mi inveseleasca sperantele si asteptarile. Si asa, putin indulcita si putin  vesela am scrutat mai departe zapezile de azi si m-am intors la ale mele, privind inainte spre troianul pe care mi-am propus sa-l urc privind inainte, spre piscuri!
Va indulcesc si pe voi cu o feliuta din tortul meu, asa cum mi-ar place sa cred, ca va indulcesc uneori clipele petrecute scotocind prin sertarele cufarului, rasplatindu-va astfel, simbolic, efortul de a suporta virtual, o farama din existenta mea inceputa demult, intr-o iarna imaculata!Picture 341Picture 359

La multi ani!Va multumesc tuturor pentru urarile adresate cu prilejul sarbatorilor!!

22 thoughts on “Anul Nou, ziua mea si un nou inceput…

  1. La multi ani Gela, n-am stiut c-a fost ziua ta,dar de acum nici nu mai uit!
    Minunat tort, pe masura sarbatoritei. Multa sanatate, sa ai parte de cat mai multe bucurii si realizari!

    1. Any, cred ca tu iti faci rondul pe aici in fiecare zi si acest lucru ma bucura foarte mult. Sper ca maine sa fiu mai odihnita( azi am avut ultima runda anuntata de musafiri) si sa fac un colaj al pregatirilor de la ziua mea, atat cat am pozat, sa am la ce privi in urma atunci cand o sa fiu in baston si nu o sa mai pot sa bucataresc asa mult ca acum.🙂 Te pup si-ti multumesc pentru urari!

  2. Abia ieri am aflat ca a fost ziua d-voastra…eu stiam ca pe 1 este nascut domnul Viorel….asa ca niciodata nu este prea tarziu pentru urari…:) La multi ani frumosi si sanatosi cu multe impliniri sufletesti si bucurii alaturi de cei dragi…si la cat mai multe bunatati !!!

  3. Niciodata nu-i tarziu pentru o urare, sigur, am primit-o cu aceeasi bucurie ca si pe celelalte primite inainte, iti multumesc!
    Cat despre bunatati, am facut o pauza de cateva zile, timp in care ne-am gustarit de la vecini si acum ne pregatim de „noul val” al lunii ianuarie, ceva tot de genul „doua-ntr-una” :aniversare+ ziua casatoriei!

  4. Pai atunci …La multi ani frumosi si fericiti impreuna!!! La multi ani pentru domnul Viorel ,sa fie sanatos…si spor la prajiturit si nu numai…:)

  5. Multumim pentru tot!”Domnul” e foarte incantat de mesajele venite dinspre voi, generatia de aur…Sporul sa fie si de partea ta, sa ai timp sa stai mai mult cu Dragos, ca de Gabi, nu mai zic…:)

  6. Inca o data ”La multi ani ”atat pt d-voastra cat si pentru dragul meu domn invatator,Viorel.Va imbratisez cu mare drag!Sanatate multa,bucurii si realizari pe toate planurile!Inchin paharul pentru doi oameni minunati!

  7. Sa traiti nouazeci si noua de ani ,plus unu,fara reparatii(asta ne dorea domnul invatator,cand era ziua noastra si eram elevi).Sa aveti sanatate,mai presus de orice,sa ba bucurati impreuna de fiecare clipa a vietii, …………sus paharul!!!!!!

Lasă un răspuns

