Ziua de 13, o dubla aniversare, finalul sarbatorilor de iarna…

Ne-a fost dat sa avem parte iarna de mai multe zile de sarbatoare si pentru noi sirul sarbatorilor sa se incheie pe data de 13, odata cu aniversarea zilei de nastere a sotului si  a  zilei casatoriei noastre. Nimic mai frumos, pentru ca mi s-a parut ca sarbatorile s-au furisat pe langa noi mult prea repede si nu am apucat sa le gust indeajuns!                                            Bun, acum i-acum!Trebuie sa pregatim iarasi cate ceva, cu toate ca nu prea mai merge,   toata lumea e la detox… :(( Dar cum „Noroc!” nu se da dupa salata creata,  :))  o placinta cu  praz si putina carne, acolo,alaturi de alte antreuri, o ciorba de perisoare acrita cu zeama de moare, (vedeta zilei, ca  friptura n-a vrut nimeni)  nu se poate sa nu fie pe masa aniversara si bineinteles, un tort ciocolatos  MARE  cat inima mea si a lui Vio si a numarului mare de ani petrecuti impreuna!

Picture 1067Picture 1073Picture 1070Picture 1081Picture 1214Picture 1090Picture 1074Picture 1091Picture 1097Picture 1180Picture 1194Picture 1175

La multi ani, dragul meu, sa fii sanatos si sa traiesti nouazeci si noua de ani plus unul ( fara reparatii capitale, vorba ta!) si sa ti se implineasca toate dorintele!

8 thoughts on “Ziua de 13, o dubla aniversare, finalul sarbatorilor de iarna…

    1. D-astea sa tot fie, Ioana, cu cat mai multe prilejuri de a sarbatori si a ne bucura, cu atat mai bine!Dupa cum vezi, la noi sunt numai sarbatori de genul”doua-ntr-una”, asa au vrut astrele…:))
      Iti multumim pentru urari si intoarcem pupicii!

  1. La multi ani sotului tau Gela! Multa sanatate, fericire si cat mai multe realizari!
    Ai pregatit din nou o multime de bunatati, felicitari, arata foarte apetisant si invitant totul!
    Te asteapta un premiu la mine pe blog.

  2. să aibă de toate, începând cu tine🙂, iar căsnicia voastra să meargă din ce în ce mai bine.
    am văzut cartofii aceia și cum fiului meu îi plac la nebunie, am dat căutare la tine pe blog pentru prăjitura cartof, dar nu am găsit. doar dacă găsesc o rețetă la tine o să mă încumet să fac! în tine am încredere. în alții, nu!

    1. Multumim pentru frumoasele urari!
      Daca te referi la trufele acelea date prin cacao de la postarea asta,nu am reteta postata, dar o promit pentru maine fiindca am toate datele, doar sa micsorez pozele si sa o fac publica, sa vezi ce incantat va fi baiatul tau!
      Multumesc pentru deplina incredere!

Lasă un răspuns

