Un premiu primit intr-o zi de 13…

Ca ziua de 13 ianuarie este speciala pentru mine, v-am spus in postarea de ieri. Ce nu v-am spus ieri, fiindca am aflat prea tarziu, cand ma pregateam sa „trag obloanele”, este ca Any, posesoarea blogului  http://lacucinadiany.blogspot.ro/   mi-a oferit un premiu „Blog of the year”…

premiu Si pentru ca gestul lui Any a reusit sa imi inghete  efectiv cuvintele pe buze, nu voi vorbi prea mult despre acest gest, ci, mai degraba voi afisa regulile oferirii acestui premiu.

1.Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2.Postează un articol în care să nominalizezi blogurile respective(nu există un număr maxim sau minim admis) și acordă-le premiul.
3.Include un link către această pagină: ”Blog of the Year 2012 ”Award http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/ menționând regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau bannerul premiului.
4.Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia.
5.Te poți alătura grupului facebook creat pentru acest premiu https://www.facebook.com/groups/BlogoftheYear/ – dă like  pe pagina pe care o poți accesa aici(linkul de la punctul 5), putând astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă.
6.Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6).
Conformandu-ma regulilor  voi da si eu mai departe premiul urmatoarelor bloguri:
Multumesc inca o data pentru onoarea de a sti ca cineva dintre aceia care imi trec pragul, imi lasa si cate-o mica bucurie prin sertare.

20 thoughts on “Un premiu primit intr-o zi de 13…

    1. Iubesc aceste premii fiindca te transforma in mesagerul bucuriilor sufletesti pe care le poti duce atat de repede mai departe. Si bucuria mea de a gasi de fiecare data pe blogul tau lucruri minunate, s-a transformat in bucuria ta pe care o vei da mai departe si asta ma bucura:))))))))))))))))))

  1. Multumesc draga mea Gela , apreciez gestul tau , desi in ultimul timp blogul meu stagneaza. Sper sa am timp din nou sa ma ocup de el si sa ma ridic la nivelul care trebuie . Te pup.

    1. Nu conteaza ca ai fost mai ocupata in ultimul timp, mie-mi place sa poposesc in „restaurantul tau” si te-am nominalizat cu tot dragul. Succes in tot ce faci si eu te pup cu dor!

  2. Gela, stii ce ma bucura mai mult? Faptul ca premiul a ajuns la tine pe data de 13. Si nu stiam inca de faptul ca ai sarbatorit evenimente importante in acea zi :)!

    1. Stiu ca nu stiai, pentru mine a fost de fapt un dar de suflet nepretuit!
      Dar, uite ca nu am stiut sa atasez/asociez banerul premiului cu numele blogului, nu am avut nici timp sa studiez problema, sa nu te gandesti cumva ca nu am vrut…Mai pup o data fata cu suflet mare!

Lasă un răspuns

