Ziua iubirii…

Nascandu-ma in epoca de trista amintire nu mi-a fost dat sa fiu educata in spiritul Valentine’s day. Traind in epoca globalizarii si-a internetului mi-a fost dat sa aflu tainele acestei zile si va marturisesc sincer ca pe mine tot nu m-a atins. Astazi as fi considerat ca este ziua iubirii daca as fi vazut pe strazi oameni fericiti, mai putin grabiti si locurile obisnuite ale cersetorilor vacante…As fi vrut sa vad mai multe zambete si frunti descretite, tineri politicosi oferind locul batranilor din mijloacele de transport in comun, barbatii ducand sacosele pline la iesirea din piata in locul femeilor incovoiate de greutate s. m.a. ca sa ma conving de faptul ca iubirea pluteste in aer… Nimic din toate astea n-am vazut, am vazut in schimb rosu in fata ochilor! :(  Ajunsa acasa am simtit nevoia sa ma indulcesc si eu,  mi-a rasunat asa de mult cuvantul”ciocolata”in urechi azi( chiar, de ce  nu i-or fi zis  chocholate-day?) incat am poftit la dulciuri( nu la dulcegarii)! 🙂 Si tot gandindu-ma asa, m-am trezit facand o rulada pe care nu aveam cu ce sa o umplu, nu cumparasem nimic special si salvarea mi-a venit de la rosul vazut in fata ochilor, rosu ce  salasluia si  in  dulceata mea de mere cu suc de rosii si ghimbir pe care am amestecat-o, ca sa fiu in trend, cu ciocolata alba. Si uite-asa am dat ruladei noastre pregatite dupa reteta de  aici tenta roz si gust de ciocolata si ne-am indulcit si va indulcim si pe voi, virtual, fiindca va iubim si vrem sa impartim si cu voi particica de bunatate din noi.

Picture 529Picture 370Fiti dulci si buni, pregatiti-va, ca vine Dragobetele sa sarute fetele!🙂

Picture 367

4 thoughts on “Ziua iubirii…

Lasă un răspuns

