Salata cu somon si gulii

Bine ar fi sa am timp sa postez tot ce am gatit in weekendul acesta…dar cum gatitul mi-a luat o groaza de timp si nu vreau sa-mi fac din asta principala ocupatie,  ma limitez doar la postarea salatei pe care am mancat-o in seara asta, fiindca a fost nevoie de o cina usoara dupa pranzul copios de astazi. Am ales salata fiindca nu e mult de scris, nici de de explicat si am constatat ca desi mancam salate de cateva ori pe saptamana nu tin ritmul si cu postatul si ma mai intreaba lumea de cate una alta si nu le am pe aici, trebuie sa iau pixul si sa scriu, dar asa, aici e mai usor, ca e cu autoservire pe urma.🙂 Gata, ca salata era terminata de cand vorbesc!

Ingrediente:

100 gr. somon afumat
1 gulie mare
1 ardei gras rosu
1 ceapa rosie
10  masline negre
10  masline verzi
2 linguri suc de  lamaie
2 linguri ulei de masline
sare si piper dupa gust                                                                                                                      marar verde pentru ornat

Mod de preparare:

Se rade gulia pe razatoarea mare. Ardeiul se taie fideluta, ceapa se taie solzisori. Se amesteca apoi  laolalta intr-un bol toate ingredientele, se sareaza, se condimenteaza dupa gust.La final se asezoneaza cu zeama de lamaie si ulei de masline. Se orneaza cu marar verde, sau dupa cum va tuna. Pofta buna!

Picture 701Picture 700

12 thoughts on “Salata cu somon si gulii

  1. desi nu am experienta ta in bucatarie cam asa se intampla si la mine si de multe ori cand repet o reteta si eu ma uit pe blog sa vad ce „instructiuni” am dat la momentul respectiv. Cat despre salata e o idee buna, imi place combinatia😛

    1. Dincolo de orice experienta am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi protejez neuronii si nu-mi mai incarc memoria cu date pe care le pot avea in fata dupa un simplu”clik”.Si cand suna telefonul cateodata si-mi cere repede”zi cum faci tu aia sau ailalta” ii spun sa caute in cufar si gata, am scapat si de o slujba la telefon…deci, oricum as da-o, traiasca blogul!🙂

    1. Multumim!
      E foarte buna, am facut cateva feluri de salate cu somon si am si poze de pe la ele, dar aparatul meu foto a abosit si pozele ies din ce in ce mai naspa, postez prea putin din tot ce fac.

  2. Doamne cate gateli bune vad aici in cufarul tau!!!!!!!!!!

    Imi face deosebita palcere sa privesc toate bunataturile facute de tine .

    Din partea mea, un LIKE mareeee ptr toate preparatele de aici fie ele dulci sau sarate.

    Cu mult drag te pupa,

    cerulina

    1. cerrrulina, ma bucur sa stiu ca o gospodina ca tine si-a clatit ochii prin cufarul meu. Multumesc pentru cuvintele frumoase si mai ales pentru marele LIKE!🙂
      Si eu te pup virtual, ca asa nu-ti dau virusi, se distrug in cyberspatiu pana ajung Timisoara!

Lasă un răspuns

