Rulouri cu aluat fraged, piept de pui si ciuperci

Astazi as vrea sa va spun cate ceva despre gustarile mele sub forma de rulouri, prezentate publicului sub o alta forma decat cele pe care vi le-am aratat in postari anterioare. Se fac usor, umplutura poate varia in functie de ceea ce avem la indemana, sau pe lista reciclarilor, sunt de mare efect si nu in ultimul rand, sunt foarte gustoase. Haideti sa vedem parcursul pregatirii lor.

Ingrediente:

Pentru aluat se pot alege ingredientele de la reteta de  aici , sau cele de aici,  sunt la fel de bune amandoua. Este necesara 1/2 din cantitatea de aluat Daca nu va place sa framantati, puteti folosi foietaj cumparat. Alegerea va apartine, mie imi place la nebunie sa fac aluaturi! Pentru umplutura eu va prezint ce am avut eu de aceasta data, dar puteti jongla oricat doriti.                                                                                                                                                        Pentru umplutura:                                                                                                                             un piept mai mic de pui                                                                                                                      un praz, sau  o ceapa mare rosie                                                                                                      3 ciuperci medii                                                                                                                                50 gr. cascaval, sau parmezan                                                                                                          un ardei rosu                                                                                                                                       2 linguri ulei de masline                                                                                                               piper, oregano, dupa gust                                                                                                                un galbenus de ou pentru uns                                                                                                    optional, seminte de susan sau in pentru deasupra

Mod de preparare:

Se pregateste aluatul exact dupa una din retetele subliniate mai sus, ambele aluaturi sunt la fel de fragede si potrivite pentru rulourile acestea. Eu l-am pregatit dupa prima reteta de data asta si l-am pus deoparte pana a fost gata si umplutura, care se pregateste la fel ca si cea de la ardeii umpluti de aici. Cand totul este gata se intinde aluatul pe planseta de lucru usor infainata si se aseaza deasupra compozitia pentru umplutura.

Picture 402Se ruleaza  strans.Picture 403Se transfera pe foaia de copt rulada si se taie din doi in doi cm. cu un cutit cu lama subtire, poza ajuta si mai bine explicatia.

Picture 405Rulouri mici se despart apoi, tragandu-se una spre stanga si una spre dreapta, tot poza graieste mai bine.

Picture 407Se unge cu galbenus de ou batut cu putin lapte, se presara seminte, eu  am presarat si oregano uscat . Se coace la cuptor preincalzit, la 180 de grade 25/30 minute.

Iata rezultatul!

Picture 460Aperitiv, gustare, motiv de intalnire cu prietenii, bune de luat la picnic…motive sa fac intotdeauna cate douaPicture 258Lucrand dupa tehnica de la minipizza dar cu umplutura si aluatul de la postarea asta, cu singura deosebire ca ungeti putin aluatul cu sos picant de rosii home made, sau ketchup, obtineti niste minipizze delicioase, eu am facut si asa si au fost tare agreate.

Picture 236

Picture 465

Variatiuni pe tema asta, dupa cum vedeti, exista deja, sunt sigura ca mintea voastra poate zburda si mai sus, pofta buna!

4 gânduri despre „Rulouri cu aluat fraged, piept de pui si ciuperci

    1. Noi am terminat-o de cand am facut-o, deci varianta teleportarii nu functioneaza. Dar sunt sigura ca vei gasi tu echivalentul si pentru regimul tau si cine stie cu ce apari pe piata! 🙂

Lasă un răspuns

