Leapsa pentru fetele cu jurnal

Am primit leapsa asta de cateva zile si citind-o, am intrat in panica. Imi cere sa selectez noua fete cu jurnal la vedere  pe care le citesc cu admiratie si-mi dau seama ce greu imi va fi sa aleg doar zece dintre fetele mele dragi carora sa le transmit lista mai departe…dar mai bine sa o iau sistematic incepand cu primul punct.

1.Multumeste-i celui/celei care ti-a dat leapsa.

Printre fetele al caror jurnal il caut cu gandul si sufletul, este  o fata cu vise inalte si cuvinte croite pe calapodul meu, careia i-am deschis un folder special in inima mea. Cand nu apare cateva zile, oricat de bine mi-ar merge, simt ca imi lipseste ceva si trimit catre ea ganduri pozitive, rugandu-ma sa-i fie bine. Astazi am ocazia sa-i multumesc pentru clipele de incantare de pana acum si pentru leapsa, bineinteles. :))

2.  Scrie 11 lucruri despre tine.

Grea misiune, aici nu m-a nimerit deloc, fiindca nu imi place sa vorbesc despre mine, dar sa incerc…

1. Sunt o supravietuitoare a acestei societati strambe, care-si calca in picioare valorile si nu investeste in educatia copiilor minunati pe care ii are.                                                           2.Imi iubesc radacinile ramificate pana in Transnistria si-mi pare rau ca anii trec si nu am investit destul timp in cunoasterea mai amanuntita a ramurilor arborelui genealogic intinse peste Prut.
3.Sunt ambitioasa si perseverenta si-mi place nu doar sa fac planuri, ci si sa le duc la indeplinire.
 4.Manageriez acceptabil resursele pe care le detin, nu ma descurc insa cu managementul timpului si asta nu-mi place deloc.
 5.Imi place sa citesc, dar in ultimul timp fac asta numai in mediu virtual, mi-e dor sa tin o carte adevarata in mana!
 6. Ador sa ascult muzica in timp ce lucrez la PC. ori fac diverse treburi casnice, piesa favorita e „Cantoluna”.
 7.Petrec mult timp in natura, imi place sa ma plimb cu barca pe Dunare, sa alerg desculta pe plaja privind rasaritul sau apusul.
 8.Ador sa gatesc sanatos si fac asta cu pasiune.
 9. Am legat in timp prietenii statornice.
10. Sunt o fire voluntara.                                                                                                                11. Muncesc cu pasiune si daruire.                                                                                                   Gata, ce-a fost greu a trecut, nu stiu daca am surprins esentialul, sunt foarte obosita!

3. Voi raspunde celor zece intrebari ce mi s-au adresat.

  1. Care a fost cea cea mai grea si majora schimbare in viata voastra?
  2. Daca maine ar fi posibil sa emigrati, unde v-ati stabili?
  3. Cea mai frumoasa amintire a voastra este…?
  4. Ce ati scrie pe o foaie alba in momentul asta?
  5. Unde incepe fericirea?
  6. Ce citat va vine in minte?
  7. Ultimul film documentar care v-a marcat este?
  8. Ce nu va place la voi?
  9. Incotro se indreapta copiii de azi?
  10. Criticati-ma. Ce aveti sa-mi spuneti?                                                                                RASPUNSURI:
    1. Momentul in care sotul meu a facut accident vascular cerebral. Din acel moment totul in viata noastra s-a schimbat, a trebuit sa invat sa traiesc altfel, dar am supravietuit!    2.Nu as emigra niciunde.                                                                                                               3. Cea mai frumoasa amintire este legata de o reintalnire inopinanta  care ne-a adus impreuna cand nu mai credeam.                                                                                               4. As scrie „vis”.                                                                                                                           5. Fericirea incepe in momentul in care vrei sa faci afacerea vietii si investesti tot ce ai mai bun.                                                                                                                                         6. Carpe diem.                                                                                                                                 7. Documentarul”Eminescu si culisele unui asasinat politic”.                                                 8. Nu-mi place faptul ca uneori sunt prea directa in relatiile interumane.                            9. Copiii de astazi se indreapta spre”nicaieri”, le  lipseste pur si simplu orizontul. :(( 10.Lipsesti cateodata prea mult de pe blog. Ar fi bine sa nu o mai faci deoarece sunt plangacioasa. 🙂                                                                                                                                                                                                                                                                             Voi nominaliza acum cele noua  noua jurnaliste carora le dau mai departe leapsa cu speranta ca vor reusi sa „treaca leapsa” mult mai repede ca mine.

http://cerulina.wordpress.com/

http://www.retetefamilie.com/

http://amintiridinbucatarie.wordpress.com/

http://andreeapintea.wordpress.com/

http://rasfatuldezicuzi.blogspot.ro/

http://mancaricabuna.wordpress.com/

http://ice25ice.wordpress.com/

http://vasilachedaniela.blogspot.ro/

http://www.novanity.ro/

Primavara frumoasa tuturor!

14 thoughts on “Leapsa pentru fetele cu jurnal

  1. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I
    am experiencing difficulties with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it.
    Is there anybody having the same RSS problems?

    Anyone who knows the solution will you kindly respond?
    Thanks!!

Lasă un răspuns

