Martisoare dulci pentru voi,cei dragi

Anul acesta nu am plecat in cautare de martisoare, stiam ca va trebui sa-mi confrunt privirea cu multa marfa chicioasa pana sa gasesc martisorul potrivit persoanelor pentru care-l cautam, asa ca m-am decis ca martisoarele acestui an sa fie dulci si foarte vesele. M-am inarmat cu ingredientele necesare si am purces la pregatit floricele, inimioare, fluturasi, frunze si buburuze din turta dulce, pregatita dupa reteta postata aici . A fost o placere sa  fac turta si sa o pictez in culori pastelate obtinute cu ajutorul colorantilor naturali. Toata lumea m-a intrebat cum de am avut atata rabdare…Mie nu mi s-a parut nici greu, nici plictisitor, ba, din contra, a fost atat de placut sa pregatesc toate astea, cum nici nu va puteti imagina! Si le-am facut cu asa mult drag!Iata si povestea in imagini a martisoarelor facute cu dragoste.

Picture 328

Picture 331Picture 336Picture 390Picture 523Picture 528Picture 542Picture 556

Pe langa martisoarele de turta dulce, pe care am ales-o special, fiind  un foarte bun suport pentru pictura cu glazura de zahar si albus, am mai pregatit o prajitura bicolora cu ciocolata si cacao ( pe care intentionez sa v-o prezint in viitor) si prajitura cu blat rosu, de afine (de la tortul cu crema de cocos)  si alt blat galben, cu doua creme: crema de sampanie si  crema de branza, cu capsune proaspete si jeleu de capsune. Cu toate acestea  i-am indulcit pe toti cei dragi de martisor, la serviciu sau acasa, ba m-am deplasat chiar si la domiciliul unora sa le duc cate un micut dar dulce.🙂

Picture 565Picture 564Picture 566

A fost o adevarata placere aceasta aventura dulce, de martisor! Ca sa nu fac discriminare, fiindca mai sunt atatia oameni dragi in viata mea aflati departe, carora nu le-am putut oferi astfel de martisoare, m-am gandit sa le ofer prin inermediul blogului, macar virtual, ei stiu ca au un loc aparte in inima mea. Va pup dragilor pe toti, de oriunde si va doresc sa aveti parte tot timpul de daruri facute cu  si din dragoste.

11 thoughts on “Martisoare dulci pentru voi,cei dragi

      1. Daca ar fi fost altfel, as fi facut la turta dulce pana m-ai fi crezut, asa, daca m-ai crezut din prima, iau pauza vreo doua zile.🙂

  1. Cele mai frumoase martisoare. Sunt minunate!in special ca sunt facute cu dragoste.Au o valoare mai mare decat orice bijuterie.Sunteti o femeie deosebita.Primavara sa locuiasca in casa si in sufletul dumneavoastra in fiecare zi.

Lasă un răspuns

