Tumultuosul inceput de primavara…

V-am povestit ca am inceput primavara cu martisoare dulci si-am disparut, veti zice, lasandu-va sa savurati dulceata lor si a momentelor de inceput de primavara in liniste. Care liniste a avut probabil farmecul ei, cu babe zambarete sau incruntate printre nori indecisi. Spre sfarsit de saptamana, insa, cred ca linistea a fost periclitata de efervescenta specifica zilei de 8 Martie, de Mosii de iarna suprapusi cu Macinicii, woww, cred, mai degraba ca a fost linistea dinaintea furtunii aducatoare de evenimente deosebite. Ca nu-i de colea sa fie sarbatoarea femeii, efervescenta este putin spus cand ne gandim la asta…Zarva din coafoare, magazine, florarii, sali de spectacol, scoli, gradinite, cofetarii, bucatarii, restaurante( care nu cunosc nicicand o afluenta feminina mai mare ca in perioada aceasta) este la cote maxime. Prin tot zbuciumul acestor evenimente am trecut si eu, cu bine, zilele acestea si inca mai respir! :)) La un moment dat simteam ca nu mai respir sacadat, ca timpul nu-mi mai ajunge nici macar  pentru numarul de inhalari normale de aer pe minut ca sa pot trai tot ce mi-a fost dat in zilele din urma, asa de sufocata ma simteam de constrangeile timpului cu care ma tot iau la tranta si nu pot sa-l inving deloc! :)  Privesc fotografiile si nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a harazit sa pot trai toate aceste momente frumoase in  doar cateva zile fara soare, la propriu si totusi atat de calde! La astfel de evenimente fara ceva dulce, nu se poate, asa ca am fost prevazatoare si m-am inarmat, dupa caz cu cate ceva de genul…

Picture 01Picture 02Picture 006Picture 011Picture 015Picture 013Picture 018Picture 049Picture 096Acestea au fost insa lucruri mult prea obisnuite pentru mine, facute printre timp( mai mult noaptea) si nici pe departe importante.Important a fost tot ce am trait in preajma unor persoane minunate in diverse locuri si ocazii prilejuite de evenimentele saptamanii. M-am bucurat de vizionarea unei serbari scolare sustinute de niste copii minunati, mai dulci decat orice dulce de pe lume!

Picture 131Picture 132Picture 133Picture 134Picture 135Picture 136

N-am reusit, din pacate, sa ajung la mama de ziua femeii, fiindca locuim in zone diferite ale judetului, dar am compensat asta prin faptul ca  m-am desfasurat intr-un spectacol sustinut cu prilejul zilei de 8 Martie (de ansamblul folcloric in care activez) in fata a sute de alte mame si asta a bucurat-o si pe maicuta mea care a inteles situatia si s-a bucurat fie si vazand fotografiile!

dansuri3dansuri47dansuri46dansuri7

Am incheiat sirul activitatilor din saptamana pregatind cate ceva pentru pomenirea celor pe  care i-am pierdut, din pacate si nu se mai pot bucura alaturi de noi de acest inceput de primavara pe cat de tumultuos, pe atat de frumos.

Picture 137Facand toate aceste lucruri intr-un timp atat de scurt, am simtit ca am trait clipa si nadajduiesc sa fiu iertata pentru absenta din viata virtuala, macar acum cand am adus in cufar cateva din bunatatile de tot felul pe care le-am gustat din plin in aceasta saptamana de inceput de primavara si pe care le impart cu drag si cu voi. Sa va bata soarele-n ferestrele inimilor si sa va simtiti impliniti, dragilor!

4 thoughts on “Tumultuosul inceput de primavara…

  1. Gela ca de obicei, imi place nespus sa-ti citesc postarile!
    Bravo pentru tot ce-ai pregatit, am vazut si martisoarele dulci, superb totul, facut cu multa dragoste.
    O primavara minunata iti doresc!

  2. Ce de bunatati pe aici…inghit in sec ori de cate ori „va calc pragul”…foarte bine va sta in costum national!!! Va doresc o primavara plina de realizari !!!

    1. Multumesc, Elena, cel mai mult ma bucur ca-ti place costumul national pe care si eu ilador!
      Si cand vezi ca pofta e prea mare, da o fuga, vezi ca ma desfasor cu cantitati „enn gros” ca sa guste toata lumea!🙂

Lasă un răspuns

