Un an de blog

In acest weekend ar fi trebuit sa organizez un party,  sa tai motul blogului, doar asa se face la implinirea unui an, nu? :)   N-am facut tort aniversar fiindca mi-am propus ca in post sa pregatesc numai dulciuri de post, asa ca, va servesc, dragilor, cu o prajitura de post cu multe fructe uscate ce ne-a incantat pe noi astazi, multumindu-va pentru ca aveti rabdare sa scotociti prin cufarul in care eu am decis sa va las numai bucurii, dar cum gusturile nu se discuta si nici disputa, nu stiu cum le luati fiecare. Stiu doar ca eu le pun la pastrare cu grija si drag din dorinta de  a fi de ajutor celor incepatori in ale culinaritului, (promit sa pun reteta sarmalelor de post de maine incolo, aveam de indeplinit o cerere) sau celor pasionati, ca mine, care doresc sa faca schimb virtual de experiente culinare. Indiferent pentru ce motiv s-a intamplat sa popositi aici, eu va multumesc si va invit la o prajiturica sigur, sigur buna, chiar daca e foarte simpla.

Picture 511La multi ani, copil virtual, sa cresti mare si sa incanti lumea cu bucurii si bucate alese!

22 thoughts on “Un an de blog

  1. La Multi Ani cu sanatate si de-acum inainte! De blog si nu numai! Eu cred ca e un ‘cufar’ de ‘zestre culinara’ pe langa bucurii,folositor deopotriva incepatorilor dar si celor mai avansati.

  2. Draga mea Gela, la multi ani blogului tau si multe retete delicioase si de acum inainte!
    Multa inspiratie iti doresc, sanatate si putere sa le faci pe toate cu multa dragoste ca si pana acum! Si binenteles sa le povestesti tot asa de frumos si sa ne emotionezi si pe viitor.
    Te pup!

    1. Te pup pentru urari, Yvonette. Cat despre sarmale, pe aici au facut f”urouri” mari, nu stiu pe acolo…🙂 In seara asta pun reteta!
      Referitor la pateuri, e diferenta mai mare, le postez si pe ele azi, ca-i prea frig pentru altceva.

Lasă un răspuns

