Prajituri de post pentru o zi speciala

Ziua de astazi are o semnificatie speciala pentru familia mea si desi am o perioada atat de aglomerata, incat sunt in stare sa-mi reduc pana  si numarul de respiratii pe minut, numai pentru a reusi sa-mi duc la bun sfarsit  misiunile asumate, trebuie neaparat sa scriu astazi si pe blog. Ziua asta e asa de importanta pentru noi, fiindca este ziua in care Dumnezeu stiind cat de mult iubesc florile, a considerat ca nu-mi sunt de ajuns toate florile primaverii si ne-a binecuvantat dandu-ne o floare rara cu par balai si ochi migdalati de smarald, care sa zburde in piciorusele goale printre merii si ciresii infloriti, crescand odata cu florile si pomii, alergand printre albine fara teama, chiar daca mai primea cate-o intepatura atunci cand nu tinea cont de regulile lor (nu-i nimic, i-a facut bine, a invatat sa respecte si sa pretuiasca legile naturii si nu numai) . Fata noastra implineste astazi  ani frumosi, inmiresmati de toate florile primaverilor pe care le-a trait acasa sau oriunde. Si daca azi nu mai alearga  printre florile din fata casei luand in piept viata de „capitalist”, asta nu inseamna ca mama nu i-a pregatit „ceva bun” pentru aniversare, ba din contra, le-a facut si le-a pus la pachet cu multa grija sa ajunga intacte in capitala, facandu-i o surpriza, printre altele pregatite de ziua ei. Sa nu va mirati, insa, pentru ca i-am facut bunatati de post, fiindca fata mea are incluse in  sistemul ei de valori si valorile crestine in care crede si pe care le respecta asa cum stie ea mai bine. Iata doar trecerea in revista a catorva dintre ele, fotografiate in fuga, pe unde si cum s-a putut…

Prajitura cu foi de miere si suc de rosii, umpluta cu crema de rahat si lamaie.

Picture 073

Picture 077

Tarta cu mere, prune uscate si goji.

Picture 097Barcute cu fructe uscate(caise, prune, curmale).

Picture 111Picture 115

Am facut, pentru orice eventualitate si cateva gustari sarate; rulouri cu somon, sau cu prosciutto si cascaval (pentru eventualii amatori de „dulce”)

Picture 116

Si prajitura in trei foi cu crema de  cacao, rahat de cacao si cafea, tot de post.

Picture 120Picture 129Si florile culese din gradina prin care a zburdat cu pletele aurii in vant, special pentru sarbatorita noastra draga,  careia ii uram sa traiasca multi ani binecuvantati de Dumnezeu, in fericirea visata, alaturi de oamenii pe care alege sa-i aiba in preajma sa.

La multi ani, primavara si fericirea noastra, te iubim!

Picture 136

23 thoughts on “Prajituri de post pentru o zi speciala

  1. Sa fie sanatoasa si fericita mereu. D-zeu sa Ii indrume pasii in fiecare zi. La multi ,multi ani pentru „floarea rara cu parul balai’. O floare de asta am si eu acasa, exact cu parul balai.

    1. Multumim, sa te auda Dumnezeu!
      As vrea sa te stiu la fel si pe tine, poate nu-ti vine sa crezi, dar aseara am adormit cu gandul, nu la fata mea, ci la tine! Doamne-ajuta si-mplineste toate gandurile bune!

      1. Am in apropiere un schit foarte cunoscut,Schitul „Crucea de leac”, voi tine minte sa te trec pe lista ce o voi lasa acolo , pentru rugaciuni,de sarbatori, ai grija de tine si de voi!

  2. Vaaaaaaaai!!! Uite ce pierzi cand refuzi sa-ti deschizi laptopul seara acasa timp de-o saptamana, ca sa ramana mai mult timp de plimbat, respirat aer de primavara si citit…Sper ca nu e prea tarziu si pentru multe multumiri aici, pentru postarea cea minunata si pentru toate celelalte urari! Prajituricile au fost divine, si apreciate de toata lumea, nu am simtit deloc ca postesc:) Multumesc din suflet si pentru pregatiri si pentru gandurile frumoase, le intorc, la randul meu, tie si tuturor celor care iti cauta prin sertare! Pupici si iertare ca m-am intors aici abia acum!

Lasă un răspuns

