Hummus de mazare si lamaie

Iata-ma-s din nou pe baricadele cufarului, dragilor! Mi-a fost dor de voi, dar, cum n-am avut posibilitatea sa particip la vreo licitatie pentru a castiga niscai timp( eu am cautat o astfel de licitatie , dar nimeni n-are timp de scos la mezat🙂 ) am fost nevoita sa dau batalii dupa batalii cu ‘mnealui pentru rezolvarea problemeleor curente si nu mi-au mai ramas nici macar secunde pentru a poza si ascunde in cufar cate ceva din tot ce am pregatit in ultima vreme, sper sa ma iertati, acum sunt aici! Si am venit cu o reteta  din ciclul”simplu dar bun” si de sezon , pe deasupra! Mazare este pe toate tarabele din piete in perioada aceasta, asa ca ne putem lua de treaba!

Ingrediente:

300 grame mazare boabe
150 grame  crema de branza
o lamaie
o mana de frunze de lamaita (asta e inventia mea, puteti renunta, daca nu aveti)
piper si sare dupa gust

Picture 803

Modul de preparare:

Boabele de mazare fierte se mixeaza pana capata consistenta unui piure(eu le-am facut cu mixerul vertical). Se adauga si crema de branza, se mixeaza din nou pana la omogenizare.

Picture 809Se toaca marunt frunzele de lamaita, se rade coaja lamaiei si se adauga si acestea in compozitia de hummus. Merge si putina zeama de lamaie…Se adauga sare si piper dupa gust. Sa vina painea prajita sau niste biscuiti crakchers si putetm servi, e delicios!

Picture 837Eu am avut mazare proaspata din productie proprie, merge foarte bine si cu mazare congelata si ce bine, eu il voi repeta fiindca ne-a placut mult.

Picture 940Sper sa-l incercati si voi intr-o zi, se face repede si e foarte sanatos! Multumesc, Iulia, pentru pont! Voi incerca  variante  cu diverse feluri de branza. Dar pana atunci va spun pofta buna!

Picture 909

10 thoughts on “Hummus de mazare si lamaie

  1. buna ce bine arata servesc o portie de la tine eu sint din jud arad iti multumesc frumos pt raspuns daca vrei iti dau nr meu de tefon si la toamna iti incerc delicioasa tocana succes in continuare

Lasă un răspuns

