Salata de gulii cu ton si rosii uscate

Ne plac guliile si le pregatim in fel si chip. Fiind atat de frig in perioada aceasta, am decis sa intensificam cat de mult consumul de cruditati, astfel incat organismul nostru sa poata fi pus la adapost si sa faca fata oricarei incercari cu armura imunitatii bine intarita.🙂 Ideea  combinatiilor din aceasta salata mi-a venit doar in momentul in care am terminat pregatirea turtelor de aici . Am inventariat ceea ce mai aveam pe stoc ( in urma viscolelor din zilele precedente)  si imediat va spun ce ingrediente am decis sa imprietenesc in aceasta salata.

Ingrediente:

o gulie mare                                                                                                                                         o conserva de ton                                                                                                                                2 ardei grasi( rosu si verde)
100 gr. cascaval
100 gr. masline fara samburi                                                                                                          100 gr. rosii uscate                                                                                                                               o lamaie  medie                                                                                                                                     o lingura de ulei de masline                                                                                                          sare si piper, dupa gust                                                                                                              verdeata proaspata: patrunjel si marar

P1100938Mod de preparare:

Cascavalul, si gulia se rad pe razatoarea mare, asa cum se vede in fotografia ingredientelor.  Ardeiul se taie dupa cum se doreste,  mai mare mai mic, la fel rosiile uscate si maslinele. Verdeata se toaca marunt. Se rastoarna peste ele tonul din conserva. In acest moment avem toate ingredientele laolalta si se amesteca. Se sareaza, pipereza, se asezoneaza cu ulei si zeama de lamaie. Aici fac o paranteza: se poate renunta la ulei si se foloseste, in schimb, cel din conserva, eu asa am facut de data aceasta si ma felicit, a dat un gust foarte bun amestecului!

P1100940Din acest moment salata este gata de servit, se aseaza in bolul/platoul de servire, se orneaza  dupa chef,  daca mai aveti rabdare si de asa ceva, fiindca asa va va face cu ochiul, incat singura dorinta care va va domina va fi sa o atacati! :)  Uitati, sa nu spuneti cumva, ca va ghidez dupa principiul” credeti si nu cercetati”!🙂

Picture 037Chiar si privita de sus, acelasi lucru l-am spus!

Picture 036Gustul dat de aceasta combinatie a ingredientelor este mai mult decat minunat, eu sigur am sa repet experienta, exact in formatia acesta de ingrediente, care se imprietenesc, dupa parerea mea, in modul cel mai apetisant! Daca, intamplator aveti prin preajma turtele bunicii, procedati ca noi si veti fi super incantati, e usor, uitati!

Picture 038Si acum, infasati!🙂

Picture 042Si de mai aveti putina rabdare, puteti s-o legati fedeles, nu de alta, dar la cat este de buna, sa nu se duca toata odata pe gatlej!🙂

Picture 045

Picture 078

Picture 089O sa vedeti cat e de buna, salata mea de gulii cu ton, indiferent cum o veti manca, pofta buna!

Picture 037

5 thoughts on “Salata de gulii cu ton si rosii uscate

Lasă un răspuns

