Sarutul ploii

Cuvintele mele in povestea asta,                                                                                                      Ar fi  de prisos…                                                                                                                           Dupa ploaie nu rasare intotdeauna curcubeul,                                                                            Dar e totul atat de frumos!                                                                                                              Sarutul isi lasa pecetea,                                                                                                                    Pe-al florii obraz,                                                                                                                           De-ai zice ca-i sunt petalele,                                                                                                                In culmi de extaz!                                                                                                                                Reusind sa surprind si eu, ce-a mai ramas,                                                                             Recunosc, am ramas, fara de glas!

(Va rog sa dati clik pe fotografii, sa vedeti splendoarea in amanunt!)

P1130368

P1130375

P1130382

P1130383

P1130381

P1130372

P1130380

P1130378

P1130379

P1130384

P1130374Postarea aceasta este darul meu de duminica pentru voi, dragi cititori! Bucurati-va de flori, de sarutul ploii si de una dintre cele mai frumoase melodii romanesti, care are legatura cu ploaia! Va doresc duminica frumoasa!

 

 

13 thoughts on “Sarutul ploii

    1. Multumesc si eu, cu intarziere de cateva zile, in care am zacut mai ceva ca iarna, pe vifornita! Avem soare acum si Dunarea e in gradina de pe mal, dar situatia e sub control!

  1. Ne-a sărutat ploaia, de unora le-au dat lacrimile, ne-a îmbrățișat răcoarea, încât ne e dor de soarele fierbinte. Noroc cu florile pe care ni le dăruiești, pentru a ne înveseli sufletele.

    1. E normal sa daruiesc flori, avand in vedere ca am asa de multe, chiar si virtual, fiindca imaginile astea ar fi fost pacat pacat sa ramana ascunse in fisier! Eu asa am crezut de cuviinta, sa le impart si cu prietenii mei virtuali, stiind ca sunt oameni deosebiti, iubitori de frumos! Daca v-am si inveselit, precum florile dupa ploaie, ma bucur si mai mult!
      Zile insorite, pline de inspiratie, va doresc!

  2. Buna dimineata, Gela !
    Superbe imagini ! 🙂
    ” Daca PLOAIA s-ar opri”
    PLANTELE ar muri
    iara noi, ce-am mai gati ???
    O zi cu soare si bucurii
    cu FLORI multe-n palarii !! 🙂 🙂
    Aliosa.

  3. Am vazut abia acum comentariile voastre, nu stiu ce s-a intamplat exact; poate doar eu sunt de vina, pentru ca am fost prea ocupata sa fac dulceata din trandafiri!
    I-am vizitat cu drag si pe ai tai, sunt minunati!

    1. Ce coincidenta,azi a plouat si eu m-am bucurat de un nou sarut al picuratei!
      Si tu, aici , in ziua asta speciala,un nou dar, ce norocoasa sunt azi!
      Multumesc de popas!
      Clipe inflorite precum florile mele, iti doresc si eu! Te mai astept!

Lasă un răspuns

