Ganduri de duminica…

Picture 402
Mi-era dor de racoarea unei dimineti plouate, in care sa simt sub talpi forfota radacinilor inviorate. M-am trezit in aceasta atmosfera si nu ma dumiream daca e adevarat, sau e tot visul noptilor fierbinti de vara…
A plouat, in sfarsit in Baraganul ars si aerul e respirabil, ce minune!
Vreau sa ma bucur de o duminica tihnita si sa lenevesc; o portie de vitamine mi-e de-ajuns la umbra solitara a florii unice de colocazie de pe terasa mea!
Va las cu draga inima
sa ascultati si voi, ceea ce se potriveste starii mele de azi si va doresc sa aveti o duminica „aerisita” !🙂

 

9 thoughts on “Ganduri de duminica…

  1. Buna dimineata, Gela !
    Imi pare rau ca nu ti-am fost alaturi virtual in duminica-n care ploaia, ti-a strecurat pe sub usa, mireasma prunelor coapte si-a Baraganului reintors la viata ! 😦
    Cum ” mai bine mai tarziu decat niciodata ” , acum la ceas de dimineata cand lumea inca nu se gandeste la NET, ma grabesc sa dau viata sloganului :
    -” Cel din urma, va fi cel dintai ” si o sa-ti ofer
    ” Toate FLORILE din lume ”

    pentru minunatele RETETE daruite si nou virtual ! 🙂
    O saptamana cat mai placuta !🙂
    La ultimul meu post am facut un ANUNT si-as vrea ca si domnia ta sa-l afli !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  2. M-am bucurat de florile virtuale si de cuvintele frumoase pe care le-ai lasat aici si am citit si anuntul, astept reportajele, caci, dupa cum bag de seama, te-ai specializat! 🙂
    Plimbareala placuta sa ai, Aliosa si timp bun pentru toate!

Lasă un răspuns

