Blog day- 31 august 2014

Astazi, am auzit la radio stirea conform careia in ultima zi din august se sarbatoreste BlogDay… Voi, dragi prieteni din blogolume, stiti ceva despre asta? Conform stirii, bloggerii trebuie sa aiba o zi dedicata cunoasterii altor bloggeri din alte tari sau arii de interes. In aceasta zi de 31 august, bloggerii din toata lumea vor scrie o insemnare, recomandand cinci noi bloguri in insemnarea lor, pentru a le face cunoscute. Preferabil, vor fi bloguri cu alta cultura, punct de vedere, atitudine, decat cel propriu.Tot azi, cititorii blogurilor vor descoperi bloguri noi, necunoscute, sarbatorind descoperirea de noi oameni si noi bloggeri. N-am avut timp sa colind prin „mica mea blogolume”    🙂  🙂 dar o urare cred ca nu strica si un gand bun pe care sa il indrept catre voi toti, in ultima zi de vara, dragilor!Un singur lucru n-am sa pot sa fac, sa aleg cinci dintre blogurile pe care le citesc si sa le recomand…As vrea sa le spun tuturor ce minunati sunteti toti si atat, fara selectii, ca nu pot sa le fac,aveti toti un loc in inima mea!
Am facut chiar si un tort special pentru aceasta zi, asa ca va invit pe toti la o feliuta dulce si aromata cu de toate, asa cum sunt postarile voastre de fiecare zi, care-mi condimenteaza clipele si-mi bucura inima.

P1190110

La multi ani, blogolume! La muti ani, dragi prieteni virtuali! Sa fiti sanatosi si sa aveti creionul ascutit in permanenta, gata sa dati drumul pe teava articolelor de tot felul, sa ne incantati si sa ne sporiti sfera cunoasterii in toate domeniile!Lumea mea e mai bogata cu si alaturi de voi, asa ca-mi sunteti nepretuiti!Sa imi traiti!

